Gå til innhold

Erfaringer med yatack?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke yatack som drev med snikreklame her på forumet for et par måneder siden?

 

Uansett, en butikk som har vært reddet fra konkurs og lå så og si med brukket rygg ville jeg ikke satset på å handle fra...

 

Men hvordan forholdene er nå, det vet jeg jo ikke.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hei!

 

I og med at innlegget mitt forsvant, skal jeg kort oppsumere hva som var relevant. Husker ikke eksakt hva jeg skrev, men....

 

: Når det gjelder yaTack's leveringstider er disse i snitt 3 dager til hele Norge. Dette er inkludert varer som ikke er på lager. Vi har fått mye "pepper" og kritikk for treg levering, men etter skifte av eiere og total restrukturering av selskapet i juni i år er dette kraftig forbedret. Det er riktig nok noen varer som ikke har lagerstatus hos oss. (kommer snart) Når det gjelder disse er alle velkommen til å maile eller ringe oss dersom man lurer på leveringstiden/staus.

 

Når det gjelder Alastor's tidligere påstand om "brukket rygg" er ikke denne påstanden helt korrekt. yaTack har riktignok vært "nede" en periode, men som nevnt ovenfor fikk vi nye eiere inn i selskapet og har kjørt for fullt siden juni.

 

Når det gjelder Nettavisens artikkel vil jeg ikke komentere den i forumet, men svarer gjerne på en PM dersom noen vil ha informasjon om dette eller annen info om selskapet. Artikkelen er faktisk ikke sann.

 

MVH

yaTack Norge AS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...