kingbee Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er det noen som har handlet hos yatack.no? Jeg er på utkikk etter et Panasonic fx7, og de selger det for 4290,- Det er jo en meget bra pris, og de har det i sort til og med. Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei yatack.no er en grei nett butikk men dem e træge å leverer vare så det kan var lurt å se andre steder viss du ike kan vente lenge. Så det e det eneste som ike e bra så e det træg utsending Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/article308153.ece Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Var det ikke yatack som drev med snikreklame her på forumet for et par måneder siden? Uansett, en butikk som har vært reddet fra konkurs og lå så og si med brukket rygg ville jeg ikke satset på å handle fra... Men hvordan forholdene er nå, det vet jeg jo ikke. Endret 2. desember 2004 av Alastor Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Nei, jeg kommer ikke til å handle der... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nå skal det sies at yatack hadde en post her, og den forsvant. De fikk nye eiere i sommer, og skal ha fått kortet ned på leveringstiden sin også sa de. Kanskje de legger den inn igjen? Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, merkelig at innlegget til Yatack forsvant. Har ingen erfaring med dem selv, men synes de ga et tillitsvekkende inntrykk i posten de hadde. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Var forumkrasj i går, så ca 20 timer med poster forsvant... Lenke til kommentar
yaTack Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei! I og med at innlegget mitt forsvant, skal jeg kort oppsumere hva som var relevant. Husker ikke eksakt hva jeg skrev, men.... : Når det gjelder yaTack's leveringstider er disse i snitt 3 dager til hele Norge. Dette er inkludert varer som ikke er på lager. Vi har fått mye "pepper" og kritikk for treg levering, men etter skifte av eiere og total restrukturering av selskapet i juni i år er dette kraftig forbedret. Det er riktig nok noen varer som ikke har lagerstatus hos oss. (kommer snart) Når det gjelder disse er alle velkommen til å maile eller ringe oss dersom man lurer på leveringstiden/staus. Når det gjelder Alastor's tidligere påstand om "brukket rygg" er ikke denne påstanden helt korrekt. yaTack har riktignok vært "nede" en periode, men som nevnt ovenfor fikk vi nye eiere inn i selskapet og har kjørt for fullt siden juni. Når det gjelder Nettavisens artikkel vil jeg ikke komentere den i forumet, men svarer gjerne på en PM dersom noen vil ha informasjon om dette eller annen info om selskapet. Artikkelen er faktisk ikke sann. MVH yaTack Norge AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå