Re-Offender Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Var akkurat innom overclockers.com og fant ut at de hadde hatt en konkuranse på forumet som omhandlet det å mest mulig adware, spyware, scumware og malware på maskinen sin Vinneren hadde skaffet seg en ganske respektabel samling av searchbar`s Reglene er enkle, skaff så mye dritt på PC`en din som du klarer, deltakere bekrefter sine resultater med screenshot av en ad-aware scan.. Noen som tar utfordringen? Endret 25. november 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg må si det var et fælt syn.. hater sånne Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 lol ser nesten ikkje internett sida vettu Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) :!: HAHAHA! :!: Det er det verste jeg har sett! Tror ikke jeg skal melde meg på den konkurransen nei! Her lukter det formatering Endret 25. november 2004 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Spyware = Hellware. Mange spyware programmer er programmert såpass finurlig at det er nesten umulig å ta rotta på dem, sleit nettop med en pc i ca 4 timer helt til jeg rensket registeret manualt. Guffent syn uansett det vinneren har greid. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ja, når har maskinen min eksistert i 1år uten å ha blitt formatert. Jeg har merket at det går veeeeldig sakte, og når jeg leste denne tråden tok jeg å kjøre Ad-Aware. Jeg trodde særiøst ikke det skulle gå ann å ha så mye spyware, men screenshot under forteller det meste. Btw: Hva er rekorden på spywares egentlig? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Gratulerer Det der er et ganske respektabelt resultat.. tror rekorden er ca. 150 000 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 tror rekorden er ca. 150 000 Hehehe.. da snakker man bad shit Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tenker vi flytter denne fra Hardware til Software. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Bruk VMWare og lag en virtuell maskin til dette. Så blir det bare moro... Gjør forresten alltid dette når jeg skal teste ut free/share/annen-ware...lærte leksa mi når jeg installerte en "advanced dvd-player" på en av maskinene mine. Cashback var første tilfelle spyware jeg ikke greide å fjerne...og download.com som legger ut dette mistet litt anseelse her... Endret 25. november 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
felzius Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hmm, ikke så veldig imponerende. Skulle sett afrikaneren som flyttet inn på SOPP med pcen sin i sommer! Jeg hadde lyst til å si: "omfg u fscking n00b how'd u getz that many ads!", men jeg sa jeg skulle hjelpe han å fjerne noen i stedet ^^ Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ja, når har maskinen min eksistert i 1år uten å ha blitt formatert. Jeg har merket at det går veeeeldig sakte, og når jeg leste denne tråden tok jeg å kjøre Ad-Aware. Jeg trodde særiøst ikke det skulle gå ann å ha så mye spyware, men screenshot under forteller det meste. Btw: Hva er rekorden på spywares egentlig? Og det er hva Adaware fant, et program som ikke er helt på høyden når det gjelder å finne spy-/ adware. Ta en titt her, og kjør et søk med Giant Antispyware. Da finner du garantert mer. XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå