Mute Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Når jeg spiller av wmv filer så er bildet helt merkelig, f.eks. grønt og litt lilla og kanskje litt gult av og til også, som bare flimrer foran der bildet skulle ha vært. Er det noen som kan si meg hva som er galt, og hvordan jeg kan fikse dette? Takk! Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvilke codec pakker har du installert? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 last ned ace mega codec pack... finner det HER Lenke til kommentar
Mute Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Testa nettopp ace mega, til ingen nytte, desverre. Er det noen som vet hva bakgrunnen for dette problemet kan være? Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Reinstall WMP da... Eller gå tilbake til den forrige versjonen som funket for deg! Er vel ikke akkurat krise å ha en "eldre" versjon. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Prøv først å avinstallere alle codec pakkene du har. Det kan hende det har oppstått en codec konflikt. Evt oppdatere til nyeste versjon av SLD codec pack. Eller hva enn du måtte foretrekke. Noe galt med skjermkort driverne kanskje? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Sliter faktisk med det samme problemet. Oppstod etter at jeg la inn ny XP SP2 og WMP9. Har ikke helt giddi å bruke tid på å finne ut hva det er though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå