Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jule gave til kjæresten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sex-lektøy. Ja. Seriøst.

Funker som faen. Om hu er av den litt gøyalle typen da.  :D

Ehh.. Kanskje hun feirer jul med famillien?

Liksom; Fra: Bbllalala Til: balablala, hun pakker opp, og: "Oj, en dildo"

Tenk på foreldrene og andr familliemedlemmer som sitter å ser på?

Hehe.. Trur ikke det blir så populært :)

Men når kjæresten min hadde bursdag kjøpte jeg bare en liten bamse, til bamsen kjøpte jeg en genser som det sto "JEG elsker deg"

Hun ble utrolig glad for den :love:

Lenke til kommentar
Ehh.. Kanskje hun feirer jul med famillien?

Liksom; Fra: Bbllalala Til: balablala, hun pakker opp, og: "Oj, en dildo"

Tenk på foreldrene og andr familliemedlemmer som sitter å ser på?

"Noen gaver passer bedre under dyna, og er hyggeligere å få på julemorgenen enn på julekvelden" :)

Lenke til kommentar

De bamsene med gensre har de i omtrent alle bokhandler, men det må være den minst oppfinnsomme gaven i hele verden. Gjør noe orginalt. CDer (så lenge du ikke har laget de selv), bamser, smykker, parfyme, osv. er gaver hun sikkert blir glad for, men ikke vil huske i mange år framover/resten av livet. Spiller du inn en CD, kan få laget et smykke selv, tar henne med på noe spesielt, osv. vil hun huske det lenge, og det er det du vil. ;)

Lenke til kommentar

ja, men nå er det ikke bare en bamse heller da, skal være en bamse med den genseren, som skal holde et bilde av meg og dama, og bak bildet skal det ligge en cd med en sang jeg har spillt inn, og bak cd'en igjen (altså bak på rammen på bilde) skal det ligge et kjærlighets dikt! det er vel litt originalt?

Lenke til kommentar

Hørtes ut som en flott gave. Selv har jeg notert bak øret alle småting som dama har sagt hun har lyst på over lang tid, så hun får mange, små gaver av meg. Prismessig kan jeg ikke måle meg med gaven hun har kjøpt til meg (fikk vite hva det var :devil: ) så nå viser jeg at jeg lytter når hun snakker.

Idéen din var litt klisjéaktig, men den faller garantert i god smak!

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Alt som er klisje funker med en jente. Jeg fikk et gullannheng på et smykke av min kjæreste ifjord jul, og jeg tok det aldri av meg! ( ikke før jeg mistet det og aldri fant det igjen, noe jeg fremdeles er så sur for, siden smykket var så nydelig). Det er den fineste gaven jeg har fått, men mest fordi han bladde opp en replikk om betydningen bak det at jeg fikk det hjertet da..

Ideen med cd, bamse dikt osvosv høres perfekt ut! Kjæresten din kommer til å få en fin jul=D

Er det noen her som kan hjelpe meg i nesten samme spørsmål? Min kjæreste er 19 år og nå skal jeg finne julegave til ham. Saken er at jeg har ikke lyst til å gå inn i en butikk, finne noe, og gå ut igjen med det, hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg vil at gaven skal være orginal, vise at jeg har tenkt på ham, men samtidig kanskje være noe han kan le av, eller noe som ikke er så grusommelig høytidelig..Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gi ham! Og jeg ville aldri gitt han noe klisjeaktig, siden det kanskje ikke er så mandig...=P Dere gutter her inne burde jo kunne hjelpe meg(A)

( Btw, hvis du går inn på en hvilken som helst bokhandel, for eks ark beyer, vil du fnne sånne bamser med gensre og klær og alt som du måtte lete etter! Lykke til)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...