FenrisC0de Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Snart tid for meg å kjøpe julegave til min 16 år gamle kjæreste, men fantasien min på sånt er på linje med... ja 0.. hehe. Så kom gjerne med forslag.. vet egentlig ikke hva hun ønsker seg, men hun er ikke en pc-bruker Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) En deilig rolig musikk plate kanskje? Anbefaler Lene Marlin - Playing My Game Opeth - Damnation Pink Floyd - Dark Side of the Moon Endret 25. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Musikk er en god idé ja.. andre forslag? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvis det er noe du kan.... så kan du LAGE en gave til henne... ingenting er kjekkere enn gaver folk har laget selv. (så lenge den gaven ikke er helt elendig så gi også en "vanlig" gave i tilegg) Eg skal fks. gi mange eg kjenner fotografier Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har ganske tynn erfaring på feltet, men det bør da være mulig å hinte litt for å finne ut hva hun ønsker seg ? Uansett, en personlig gave er ofte bra tror jeg. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 tror ikke jeg skal begi meg ut på å lage noe selv, hehe, kunst og håndverk er ikke mitt sterkeste fag, hadde kreativt prosjekt et år, produktet startet som en bokhylle, endte opp som en falleferdig skuff.. så hehe Får vel prøve å hinte litt til hva hun vil ha, men når jeg snakker om det bare (hun er bekjeden) sier hun at hun ikke vil ha noen gave.. heh Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva med en fin bilderamme med et bilde i? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva med en fin bilderamme med et bilde i? der har vi den perfekte gaven, bilde av deg og dama med en fin ramme Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Aha, veldig god idé! hmmm, må bare få tak i bilde først da Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du kan også lage et fotoalbum med forskjellige bilder av dere to sammen, hvor du kanskje skriver noen søte ord eller et dikt eller fem? Det ga jeg til min kjæreste forrige jul, hun ble glad som en hest (eller så er hun en sabla bra skuespiller). Smykker og ringer slår også alltid an, et fint kjede er kanskje lurt? Eller så kunne du invitert henne på middag eller kino eller Tusenfryd Trenger du flere forslag er det bare å spørre! Hvis du ikke vet helt hvaslags musikk hun liker anbefaler jeg ikke å kjøpe CD til henne. "musikk som ligner påd en hun liker" slår ikke alltid så an som en skulle tro. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 mange gode forslag! hehe, bare pøs på! tror ikke jeg satser på musikk, musikk smaken hennes er ikke lett å skjønne seg på.. hehe Takker for at dere hjelper meg her! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Skriv/spill inn en sang til henne, kanskje? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Skriv/spill inn en sang til henne, kanskje? jobber med det faktisk Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Skriv/spill inn en sang til henne, kanskje? Det blir sikkert utrolig flaut! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Skriv/spill inn en sang til henne, kanskje? Det blir sikkert utrolig flaut! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 smykker? kan bli litt dyrt da Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gavekort på happenings og ting du kan gjøre for henne, søtt utført med bilder og dikkedarer og bånd og sånne jenteting. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Et fint bilde av deg og dama, innrammet i ei pen ramme!!som sagt tidligere..... det ville i vartfall ha slått annl hos meg. brenn en cd, med sanger du forbinner med dere to, som dere kanskje har hørt på i lag osv.. og smykke kan da umulig slå feil, kan det vel? Endret 25. november 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Snart tid for meg å kjøpe julegave til min 16 år gamle kjæreste Jobber med det samme her. Bare problemer med de damene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg