Vizla Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 mitt tips, ikke begynn å lek med gpu volten da du tydeligvis ikke har så mye erfaring med det.. Du kan lett blåse de extra pipsene du har åpnet nå, ved "softvoltmodding" og clocking. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) *slettet* Endret 26. november 2004 av F-14 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Til info har jeg et 6800 le kort å jeg får 11883i 3dmark03. opplåst. dette spørsmålet gjelder deg og de andre med club3d 6800le kortet. Er dette med standard kjøler på kortet eller har dere satt på ny selv. Hvor varmt ble så dette? Har club3d selv og vil overklokke men tør ikke helt.. tenk om den blir for varm.. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Til info har jeg et 6800 le kort å jeg får 11883i 3dmark03. opplåst. dette spørsmålet gjelder deg og de andre med club3d 6800le kortet. Er dette med standard kjøler på kortet eller har dere satt på ny selv. Hvor varmt ble så dette? Har club3d selv og vil overklokke men tør ikke helt.. tenk om den blir for varm.. mitt 6800nu ble ikke varmere enn 65 MAX under test på rthdribl Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ok, spennende tusen takk. Hvor høyt kan varmen stige før det smeller? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 ok, spennende tusen takk. Hvor høyt kan varmen stige før det smeller? kortet har en core slow down terskel på 127 grader da bør du slå av maskina Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hehe oi da, ja det ser skjønner jeg. Har et lite problem, fikk opp 12 pipes og de 1,6 andre. Men får ikke overklokker i det hele tatt, menyen er ikke tilgjengelig. Leste litt på rivatuner og prøvde en ting men det hjalp ikke i det hele tatt. Noen som har et annet tips til meg hvordan jeg kan komme rundt denne lille saken? Vil overklokke å spille masse Half Life med syk grafikk. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 hehe oi da, ja det ser skjønner jeg. Har et lite problem, fikk opp 12 pipes og de 1,6 andre. Men får ikke overklokker i det hele tatt, menyen er ikke tilgjengelig. Leste litt på rivatuner og prøvde en ting men det hjalp ikke i det hele tatt. Noen som har et annet tips til meg hvordan jeg kan komme rundt denne lille saken? Vil overklokke å spille masse Half Life med syk grafikk. noen som ikke kan overklokkes. mitt nu klokker lett det i rivatuner også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå