Gå til innhold

Vil ha en BRA spiller!

xadox

Anbefalte innlegg

Hei!

Kikket litt på nettet komplett psdata osv. etter en bra mp3 spiller fant MANGE kanskje altfor mange... Nå er jeg mer usikker på hva jeg skal kjøpe enn før jeg startet å se ufff.. har dere noen forslag til bra mp3 spiller? Har aldri hatt en mp3 spiller før så jeg vet ikke hva jeg skal kikke etter...

Vil helst ha en med en del minne....

mvh xadox

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg egentlig tenkte på var en spiller som hadde litt minne dvs. noen GB helst 20 :roll: . Jeg vil ha en liten spiller. men det som irriterer meg er at ingen sv de HD baserte spillere bruker AA eller AAA batterier...

En veninne har en ipod med 4 GB minne og hun er veldig missfornøyd med batterilevetiden på hennes. Den varer ikke mer enn 5 timer når hun spiller sammenhengende.. og det synes jeg er ganske drøyt(!)

og en ting til er viktig.. at jeg kan ha mp3ene mine i mapper på den... mye av musikker jeg har er nedlastet og er ikke sortert etter artistnavn osv. så da kan det bli litt surr hvis jeg skal lete etter hver enkelt mp3 ;)

mvh xadox

Lenke til kommentar

etter mye frem og tilbake ble det en ZEN MICRO ;) da håper jeg at jeg har den snart de hadde den på lager hos mpx.no (svart) :)

og en merklig ting jeg leste på et forum...

Erfaringer

Upassende erfaring?

- "Kjempebra"

Skrevet av: Ragnar Lekwold, 26/10-2004

Fordeler: Utrolig bra lyd. Kan utvide minne til det dobbelte ved å sende inn bestilling til Creative, koster rundt regnet 500 kr. bra skjerm. Sorterer etter artist,

Ulemper: kanskje litt høy klikkelyd når man trykker ned.

Konklusjon: Kjøp den nå!

Utvide minne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...