Gå til innhold

Klarer CL1557 Doom 3?

Mallus

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tittelen er spørsmålet mitt, men føler jeg må føye til grunnen til at jeg spør om dette.

Bestemte meg for noen måneder siden å kjøpe bærbar pc til neste sommer/høst. Hvorfor vente så lenge? Jo, fordi de 3 kravene jeg stiller til pc'en er: stillegående, rimelig og den skal kunne klare å kjøre spillet Dreamfall når det kommer neste høst.

Så kom jeg over novembertilbudet til Whitebox, og har nå veldig lyst til å slå til, men også lyst til å vente.

Siden dette spillet er under utvikling, vet jo naturligvis ingen hvilke krav det vil stille til pc'en. Men jeg tenker som så at hvis en pc jeg kjøper nå, klarer å kjøre Doom 3 ganske greit, så burde den (forhåpentligvis) klare å kjøre et eventyrspill som kommer neste høst.

PS:

Jeg vet at Whitebox sliter med levering, men når pc'en er 2k billigere enn andre steder så er den, i mine øyne, verdt å vente på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får kjørt doom 3 i 800x600 med gode detaljer relativt greit, og helt knirkefritt i 640x480 oppløsning. Vet dette er lite, men jeg har bare 1.6GHz prosessor og 512MB ram. Tror ikke ett hakk opp i prosessor betyr så mye, men 1GB ram har nok en del og si. Og for å føye til en ting til, jeg har ikke "tuna" skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...