danielsn Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tanta mi har kjøpt en Packard bell IMEDIA 2305IC med a 64 3000+. Jeg prøvde den, men jeg syns den gikk VELDIG treigt. Det tok ca. 5min. å loge på en brukerkonto. og alt ana gikk treigt. Et A64 3000+ så treigt. Har ikke 3000+ (socket 754). Men jeg bygde en data men 3000+ (socket A). Den gikk jo 50 ganger raskere. Her må det jo være en feil. Det er ikke virus på den heller. Den har vert brukt i ca. 1 uke og har ikke vert tilkoblet internett. Ville det vert lurt å sende maskinen tilbake for en sjekk, eller er jeg helt ute på jordet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tja. Hvis alt går så treigt så du sier, ja - da ville jeg sendt maskinen tilbake. Men jeg ville også prøvd å lage en ny brukerkonto og logge på med den en gang for å se om det går like treigt. Bare for sikkerhetsskyld liksom. Men du sier jo at alt annet også går treigt, så da vet jeg egentlig ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå