Guffen- Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Har prøvd å fikse det trådløse nettverket til en kompis. Han har samme aksesspunkt/router som meg, Linksys WRT54G. Den har funket helt fint frem til han tok ut strømmen på den. Det som har skjedd er at power-lyset blinker, noe det ikke gjør til vanlig, og det er umulig å få kontakt med den. Har prøvd å resette den med å trykke på reset knappen, men det er fremdeles umulig å få kontakt. (har også holdt inne reset knapp i opptil 1 min) Da jeg satte den opp første gang satt jeg på 128 bits wep-kryptering og mac-adresse filtere. Dette lå inne på "profilen" for trådløse nettverk i windows, men klarer hverken å få kontakt med den eller noe åpent nettverk. Har også prøvd å få kontakt med den via kabel, men uten hell. Hvis dere trenger mer informasjon, er det bare å spørre! Håper det finnes noen med kompetanse og ork til å hjelpe meg edit: leif Endret 25. november 2004 av Guffen- Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Blinkende power betyr ganske enkelt at den ikke booter. Prøv å laste ned recovery tool fra Linksys sine sider og reflash med nyeste firmware. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå