Gå til innhold

Hansol 19" LCD H970 = VAKKER!

ArizarD

Anbefalte innlegg

Nå, denne skjermen fra Hansot ser ut til å være helt ny. Den er også en hvis ikke den fineste skjermen jeg har sett noen gang. Jeg vil gjerne bestille den men har ikke klart å finne noen reviews. Har noen av dere erfaringer med denne skjermen? Er den god? Verdt å kjøpe? ;)

Komplett

Endret av ArizarD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, 19" LCD til den prisen = bad gaming screen. Gjør som meg og kjøp CRT så får du utrolig mye bedre billedkvalitet og slipper og tenke på ghosting. LCD/TFT frister noe voldsomt her i gården også fordi de tar en del mindre plass og er lekre saker, men de passer ikke til mitt bruk. Spiller du lite så er det bare å løpe og kjøpe ;)

Lenke til kommentar

JO, 4 lapper for en 19" LCD er lite å legge i en skjerm som skal brukes til spilling. En 19" LCD vil uansett egentlig bli for stort når det kommer til gaming. Bør egentlig ikke ha større en 17" om det skal gå tålelig greit. Ghosting er no drit og jeg har lest flere tester. Når man kommer til mørke områder og slikt i et spill så vil det ikke bli seendes ut så bra. Har en kompis som ga 7500 for en 18" LCD og jeg ble ikke så imponert over kvaliteten egentlig...

Lenke til kommentar
JO, 4 lapper for en 19" LCD er lite å legge i en skjerm som skal brukes til spilling. En 19" LCD vil uansett egentlig bli for stort når det kommer til gaming. Bør egentlig ikke ha større en 17" om det skal gå tålelig greit. Ghosting er no drit og jeg har lest flere tester. Når man kommer til mørke områder og slikt i et spill så vil det ikke bli seendes ut så bra. Har en kompis som ga 7500 for en 18" LCD og jeg ble ikke så imponert over kvaliteten egentlig...

Hvor bra en LCD skjerm er bestemmes da ike nødvendigvis utifra prisen...

Det finnes da skjermer til nærmere 6000 kr. som blir utkonkurert av skjermer til 4000 kr.

"19" vil bli for stort?" Er det din nye regel det da? Vet du hva ordet "smak" betyr?

"Bør ha 17" for at det skal gå tålelig greit?" Ja. Sånn har det vært ja. Spill har vært bedre på 17" pga mindre etterslep, men nå får så og si like gode skjermer i 19" størrelsen også..

"7500 kr. for en 18" LCD".. Sorry mack. Da må kompisen din ha blitt lurt.

Du ble ikke imponert over kvaliteten på den nei... Helt greit. Men det betyr da ikek at du skal legge alle LCD-skjermer under samme kam.

Idiot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...