Den normale mann Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei. Er det noen som vet når halo 2 til pc kommer ut. Jeg må vite om det kommer ut før jul. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Velkommen til forumet. Det er en egen kategori for spill som du finner her. Halo 2 kommer nok ikke ut på PC med det første og i hvertfall ikke før jul. Det tok vel rundt et år før Halo kom på PC tror jeg, så det er bare å finne på noe annet imens. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg håper inderlig ikke det... Men det kommer sikkert ved en senere anledning. Før jul er derimot glemmesak. Så fort kommer de aldri til å gi ut en pc versjon Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Flyttet til riktig kategori. tror du bomma litt på kategorien , dette er for KONSOLLER ikke PC venligst flytt videre Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Halo 2 kommer ikke på PC Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jo, hvorfor ikke? Enern kom, og microsoft vil jo tjene peng! Men kommer nok ikke før om et år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå