EspenDL Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Hei! Jeg lurte på om det går greit å droppe det blå plastikstykke som følger med Artic VGA Silencer. Endret 25. november 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Skal vel gå greit det vil jeg tro. Har ikke gjort det selv, men tror ikke det vil ha noen stor betydning. Vil kanskje ikke blåse bort varmluft så bra da, men den funker nå iallefall. Personlig ville jeg ikke ha gjort det Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg skulle tru det hvis du har skruer Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Det ser ut som den er med på å feste kjøleren da Endret 25. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Tror egentlig ikke den er med på å feste kjøleren noe særlig. Jeg kan jo prøve Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Den er vel der for å gi et trykk på printplaten, midt bak gpu. For å sikre god kontakt mellom kjøler, og gpu. Dersom du ikke strammer altfor hardt, tror jeg sjangsen for å knekke kortet er mindre med den montert, enn uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå