Gå til innhold

Razer Diamondback og fUnc 1030


Teds

Anbefalte innlegg

Har lest tester, omtaler og sett karakterene som Razer Diamondback og fUnc 1030 har fått. Begge to har fått utrolig bra omtale. Lurer da på om disse sammen utgjør et perfekt "par" på skrivebordsbenken?

Har noen erfaringer med begge to?

Og hvor har dere da kjøpt dette for å få det billigst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv MX500 og Func'en. Er superfornøyd. Har hatt denne musmatta i ett år nå, og den har ikke krøllet seg, og overflaten er smooth som bare det. Mange som sier at musematta er for liten, men jeg bruker såpass høy sensivitet slik at kantene på musematte er LITE brukt:D

 

Stilig er den også;D

Lenke til kommentar

Jeg har fUnc 1030 og den er fortsatt 100% inntakt etter over 2 år med høy bruk. Det er mulig den er liten for utpreget low sens gamere, men for high sens gamere som megselv funker den helt utmerket! Jeg er sikker på at jeg aldri har brukt mer enn 50% av matta mens jeg spiller. Jeg har en Diamondback i bestilling så jeg kommer tilbake med mitt inntrykk når de to har møttes for første gang. :p

 

Jeg hadde en Ratpadz før jeg kjøpte fUnc og fUnc matten har en vesentlig bedre overflate i mine øyne. Det er den orginale Ratpadz matten jeg hadde vel og merke, den som buler på midten etter noen måneders bruk. :roll:

Lenke til kommentar
Det er den orginale Ratpadz matten jeg hadde vel og merke, den som buler på midten etter noen måneders bruk. :roll:

hehe, min er også med en bul i midten men det står på siden deres at man da kan prøve og bøye den tilbake. Har gjort dette tette ganger men den får bulen tilbake allikevel. Leste på sida at den nye RatpadGS ikke skal ha liknende barnesyndrom som den gamle så det er vel en av hovedgrunnene til at jeg bytter. Ellers har jeg vært superfornøyd med matta :wee:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
hehe, min er også med en bul i midten men det står på siden deres at man da kan prøve og bøye den tilbake. Har gjort dette tette ganger men den får bulen tilbake allikevel. Leste på sida at den nye RatpadGS ikke skal ha liknende barnesyndrom som den gamle så det er vel en av hovedgrunnene til at jeg bytter. Ellers har jeg vært superfornøyd med matta :wee:

Jada går og bende den tilbake men det holder ikke lenge av gangen. Bruttern bruker den fortsatt og den funker helt utmerket minus bulen.

GS er uthulet på undersiden med avstivere nettopp for å forhindre buling.

Men min personlige mening er at 1030 er overlegen allikevel. :D

Lenke til kommentar
åssen blir det med mouseskatez på Diamondback?  :hmm:

 

Hvor kan det kjøpes isåfall... ?

Mouseskatez på en mus med teflon føtter er vel en liten anelse overkill eller hva? Hører dessuten rykter om at Hypergilde planlegger å lage føtter til Diamondback uten at jeg har sett det bekreftet noe som helst sted. :p

Syns d`Raziel sa at eieren av maxfps.se hadde sagt noe om det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...