remerserr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Denne har bra design synes jeg Det der var da en konkuranse som SE arrangerte, men det kom ut mye fint... Det må sies - Vel, selv må jeg nesten gå for "klassikerne" Nokia 8910 og Siemens SL45... Av nyere telefoner så er jeg litt svak for NEC telefonene NEC N500 og N900.. Spesielt design og litt nytenkende... Her er lekkerbiskene Endret 28. november 2004 av Remerser Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 D500 svart er jo helt gjennomført bra.. Den er nr 1 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nokia 7610 er stilig da Men SE T630 er heller ikke så ille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Må nok si S700 jeg ja... Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har du den svarte? Hvor mye ga du for den? Jepp, jeg har SX1 McLaren Formel 1 - edition Kjøpt fra Tyskland, ikke særlig dyrere enn den normale versjonen. Kun 2000 eksemplarer av den og alle sammen skal visstnok være utsolgt nå.. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 6230, stilren mobiltelefon. samme med e398. Lenke til kommentar
vlunde Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har hatt mange mobiler opp igjennom årene, og det var jo ekstra moro på den tiden da ALLE synes det var supertøft å ha den nyeste og feteste mobilen, det er jo ikke like "hipt" lenger nå. Husker til og med den gang man dro damer på Nokia 2110... Det er en stund siden... Hehe Har aldri opplevd så mye oppmerksomhet som den gangen jeg fikk dette vidunderet, en ukes tid før den kom i butikken. Ingen telefon har vel noen gang stukket seg så mye ut av mylderet som denne, og jeg kommer aldri til å glemme første gang jeg gikk på byen med denne i lomma. Det var en herlig tid... Ladies and Gentlemen, I give you... Nokia 8810: Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Må nesten være Ericsson T39M, det var tider det. Solgte den for 1/3 av prisen året etter. Lyst på slik telefon igjen som secondary bruk. Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Nokia 6260!! Minner meg om en Volvo 240 Men det er MIN mening :-) HAHAHA.....stygg som faen,lang og firkanta utsene Endret 30. november 2004 av Shar9 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Husker til og med den gang man dro damer på Nokia 2110... Det er en stund siden... Hehe Har aldri opplevd så mye oppmerksomhet som den gangen jeg fikk dette vidunderet, en ukes tid før den kom i butikken. Ingen telefon har vel noen gang stukket seg så mye ut av mylderet som denne, og jeg kommer aldri til å glemme første gang jeg gikk på byen med denne i lomma. Det var en herlig tid... Hehe.. Husker godt jeg så Thomas Giertsen dra opp den der fra jakkelomma den gangen det het "Mandagsklubben" og gikk på TvNorge. Husker også en gang jeg var på fjortisfest og skulle ringe etter sjåfør, så dro jeg opp 8850'en min og det blå lyset kom.. Det er vel første og siste gang jeg har sett jenter reagere med å si "Åååå... " på grunn av en telefon. Prøver man på noe lignende med en 7610 idag sier folk bare "fy faen så svær og rar den der var a..? " Nei må få meg en Nokia 8-serie igjen ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå