Erling E. Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei, Gladmelding for alle dem som bestillte Morrowind: Collector's Edition fra Gamesmix. Dere har det nok i postkassa nå! Fikk min i dag, 544kr (inkl. frakt). Selv om jeg har spillt det i lang tid nå, er det moro å få denne versjonen. Pen eske (litt tynn og papiraktig kanskje..), skikkelig deilig soundtrack CD, liten figur (jah...), manual, flott kart og et meget interessant "Making Of" hefte. Skal installere det i det jeg får ny PC til helgen (er bestillt, venter på prosessoren). Her er den; Intel Pentium4 2.26 GHz PC533, 512kb, "Northwood" 1024 MB DDR-RAM PC2700 (2x 512 MB brikker) Gainward GeForce4 Ti4600 128MB (m/ Golden Sample og Firewfire) Western Digital Caviar 120 GB, 7200 RPM, 8 MB Cache, Special Edition Asus P4S533 Hovedkort Asus CD-brenner IDE 40x/12x/48x Asus DVD-spiller IDE 16x/48x (DVD-E61) Chieftec Dragon Big Tower m/dør Sølv 340w Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0 Microsoft Internet Keyboard PRO ++ Det skal nok bli en sweet opplevelse... [ Denne Melding var redigert av: Erling E. på 2002-05-29 15:14 ] Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Heldig grisen!!!! Jeg skal kjøpe min neste måned hehe jeg skal til min girlfriend i NYC(New York City) så da drar jeg og henne ned og kjøper den der ekte amerikansk utgave!!!! ***** bra pc du setter sammen og jeg holder med deg hold deg til Asus, Chiftec og Intel bra saker!!! _________________ JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!! http://9974.rapidforum.com/ I LIKE THIS DO YOU?->http://www.nacho-man.org/idiot/ <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-06-01 09:31 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-06-01 09:32 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 kaffor bigtower ? liksom..cd brenner og dvd spiller...hvis du ikke har tonnevis me hd`er så er det bare idiotisk med bigtower. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 14:59, ThomasM skrev:kaffor bigtower ?liksom..cd brenner og dvd spiller...hvis du ikke har tonnevis me hd`er så er det bare idiotisk med bigtower. Nei, Det er mye mer rosmlig å bygge i. Lenke til kommentar
Adelsten Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 14:59, ThomasM skrev:kaffor bigtower ?liksom..cd brenner og dvd spiller...hvis du ikke har tonnevis me hd`er så er det bare idiotisk med bigtower. det kan være fordeler med å ha miditower hvis man skal dra på lan osv. det blir dannet mer varme med mindre kabinett, selv har en LianLi PC71USB som er 20cm lenger en vanlig kabinett, jeg slipper da det problemet med at rambrikkene kommer i veien når man skal sette inn en ny harddisk osv. Jeg kan anbefale alle som leter etter at kvalitets kabinett og har litt penger å kjøpe LianLi kabinetter, de er av aluminium og mitt server kabinett veier lite mye som et midi kabinett, men det er mye større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå