Gå til innhold

Qtek 2020 erfaringer?

Machz

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi skal få Qtek 2020 på jobben med Handyman(programvare for håndtverkere). Noen som har noe erfaring med 2020?

Hvordan fungerer den til daglig bruk dvs telefondelen, batterilevetid osv.

Har fra før av PDA med PocketPC 2003 så den delen kjenner jeg ganske godt men er litt mere usikker på hvordan telefon delen funker på en slik sak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dårlig batteri og ufattelig stor! ( men det er jo en PDA da :-) ) FOR Stor for meg...

ufattelig stor er da ikke=) men det er muligens smaken som avgjør det.

For vår del så er det ikke noe annet valg enn å bruke en slik PDA løsining.

9090'en er mindre enn min Asus A716 og da synes jeg det er helt greit. Ikke har den noe antenne som stikker ut heller noe som gjør den mere robust også.

En annen bedrift har nettopp fått 9090'ene levert og må si at man ser helt klart forskjell på prisnivået mellom 9090'en og min A716.

Nå er spørsmålet om den duger som en skikkelig telefon eller om jeg må ha med en vanlig telefon i tillegg...

Lenke til kommentar
ha med en billader i det minste. batteriet blir nok hovedproblemet

Ja, men det har leverandøren av systemet tenkt på :thumbup:

Blir levert med billader og jeg tror også at et ekstra batteri også blir levert med.

Får nesten bare se hva det kommer ut av dette her. Tror nok at jeg kommer til å ha med T630'en min med tvillingkort. Blir nesten å se litt teit ut med den svære(i telefonsammenheng) tingsen inntil øret når man prater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...