ggp Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Jeg har problemer med å sette in date("H:i") i denne kilde koden her: $somecontent = "$upload (Set by $nick)date('"H:i"')<hr>"; Resultatet når jeg paster blir slik: (Set by admin)date('"H:i"') Noen som har et forslag ? - Her er .php siden: My Webpage Edit: Mitt mål er slik: (Set by admin The 17:05) Endret 25. november 2004 av ggp Lenke til kommentar
ggp Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 På tide å svare ? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 $somecontent = "$upload (Set by $nick) ". date(" H:i ") . "<hr>"; Lenke til kommentar
ggp Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Tusen takk rogbar. Men 1 problem ... (Set by $nick The)". date(" H:i ") . "<hr>"; - Virket vel bra den, men jeg vil ha datoen inni parrateset (Set By ggp The 17:51) foreksempel. Nå er den slik (Set By ggp The) 17:51 Lenke til kommentar
Raring Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 funker: $somecontent = "$upload (Set by $nick". "date(" H:i "))" . "<hr>"; da?? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) <?php echo '(Set by ' . $nick . ' The '. date(' H:i ') . ')<hr />' ;?> Endret 25. november 2004 av dabear Lenke til kommentar
ggp Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Jeg fikk det til på egenhånd, slik var det $somecontent = "$upload ( Set by $nick The". date(" H:i ") .")<hr>"; - Jeg kan ikke bruke <?php echo ... Her, Litt mer advansert Lenke til kommentar
robgar Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg kan ikke bruke <?php echo ... Her, Litt mer advansert Hva mener du? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Han mener at han ikke skal skrive ut til brukeren, men legge til i en variabel-og det er dette han kaller avansert. Sa ikke at du skulle skrive ut til brukeren heller, men ved at jeg brukte echo symboliserer jeg at du må prøve den ut på serveren din. Dette vil uansett være bedre, sia php nå slipper å søke etter både variabler, og tekst på en gang <?php $somecontent = '(Set by ' . $nick . ' The '. date(' H:i ') . ')<hr />'; ?> og prøve å gå over til xhtml, will ya? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Edit: Mitt mål er slik: (Set by admin The 17:05) Hvorfor skrive "The _klokkeslett_"? var det ikke _dato_ du skulle ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå