Spragleknas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hve er forskjellen på med og uten denne bokstaven? Fant ikke liknende post, men finnes sikkert.... Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Forskjellen er vel at J-utgaven har støtte for NX-bit. Rett meg hvis jeg tar feil. Endret 25. november 2004 av -Nexus- Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) ser det nå ja... takk (må nå finne ut hva NX-bit er.) Edit NX protection seems great; it stops viruses dead in their tracks and eliminates those pesky buffer overflows we have been hearing so much about for the last 15 years. Well, maybe not. In fact it seems that NX provides several layers of false security, particularly since it only stops some buffer overflows and whether or not it stops any viruses has yet to be seen yet. http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2239 Endret 25. november 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå