rvenes Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2351 Netshop link... Er denne greia bra? Den duger vel like bra som ei boxed vifte på min p4? Eg har ein Intel P4 3.0 @ 3.6 som har kjøyrd knallstabilt lenge no, men nå vil eg ha ut støyen. Vifta går ikkje på full gufs heller, q-fan regulerer den ned. Vil denne funke bra da? Endret 26. november 2004 av Cornel Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jada, den kjøler nok like bra som boxed-vifta. Men skikkelig lave temperaturer vil du nok ikke oppnå. Men ett helt greit sett. (Har ikke prøvd det så altfor mye selv). Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) har samme settet selv, og jeg har også klokka min 3ghz intell til 3.6 ghz , og cpu'en min ligger på 49grader når jeg gamer doom 3... så den funker fett den assa... (koslig med lite støy også Endret 25. november 2004 av ElmotriX Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ..første gang jeg har dratt i hus noe som helst som har med data og gjøre som dama synes er PENT(Reseratoren) Kjøp, du vil ikke angre, med minde du vil extremklokke. mvh r. Tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå