Nauz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) jeg har tenkt til å lakke kabinette mitt men er ikke sikker på farge enda. hvor lønner deg seg å kjøpe lakk og hvilken lakk er best? skal så klart ha spray-lakk. ps. bare kom med forslag til farge Endret 25. november 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) ingen som har noen forslag til farge? hva med blått. Endret 25. november 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva med rosa eller svart? Rosa tror jeg ikke det er så mange som har, så det hadde vært litt kult Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hva med rosa eller svart? Rosa tror jeg ikke det er så mange som har, så det hadde vært litt kult he he. hva med rødt eller gult? tror du det hadde vært fint/tøft Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg liker MØRK grønn, svart eller sølv metallic. quick spraylakk er bra syns jeg, men du kan fint få mye billigere spraylakk som funker omtrent like bra på f.eks europris Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 ¨hva med lakken på clash olson? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 biltema har også billig lakk Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg vil råde deg til å ikke spørre meg om ting fra clas olson (jeg HATER den sjappa) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 biltema har også billig lakk er den noe bra? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) tror kanskje jeg skal sette på noen etches så kabinette må ikke være svart. hva med blått. eller rødt... Endret 25. november 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Blanding av mørkrød og mørkblå kanskje? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Blanding av mørkrød og mørkblå kanskje? hadde tenkt på en farge over hele jeg da. hva med orange. det er det ikke så mange som har. Endret 25. november 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Blanding av mørkrød og mørkblå kanskje? hadde tenkt på en farge over hele jeg da. hva med orange. det er det ikke så mange som har. Jeg mente at du blandet mørkrød og mørkblå, ikke at du malte med begge fargene på kabinettet men blandet fargene. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har selv testet lakken fra biltema. Syntes den var mer enn bra nok! Du burde ta deg en tur å sjekke hva de har for utvalg, for de hadde ganske mye da jeg var der for en tid tilbake!! Blandt annet noen skikkelig fete krakeleringslakker.. Bare ikke glem å kjøp med klar lakk også, og legg et lag eller to over når du er ferdig, så holder det lenger! btw, jeg kjøpte en mørk lilla metallic som ble skikkelig pheeet! men de hadde en mørk, nesten litt mystisk blå farge der også som jeg tror hadde gjort seg skikkelig! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Personlig liker jeg blå, og synest det blir kjempebra når/vis du får bilfinnish eller bedere Da må bu bruke sikkelig billakk! Med grunning først... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Har selv testet lakken fra biltema. Syntes den var mer enn bra nok! Du burde ta deg en tur å sjekke hva de har for utvalg, for de hadde ganske mye da jeg var der for en tid tilbake!! Blandt annet noen skikkelig fete krakeleringslakker.. Bare ikke glem å kjøp med klar lakk også, og legg et lag eller to over når du er ferdig, så holder det lenger! btw, jeg kjøpte en mørk lilla metallic som ble skikkelig pheeet! men de hadde en mørk, nesten litt mystisk blå farge der også som jeg tror hadde gjort seg skikkelig! tror jeg kjøper lakk på biltemaet jeg. takk for alle svar. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 *host* casemod *host* Lakken på biltema er grei nok, bare du ikke kjøpre krom spray'en. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) kjøpte gul lakk hos en lokal butikk. det var "QUICK " lakk. legger med noen bilder da jeg er ferdig med og lakke Endret 27. november 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ta deg god tid da.. Så får du bra resultat Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 nå er jeg ferdig med å lakke . nå er bare å vente til det har tørka . her er et bilde av pc en. er ikke tør så har ikke satt den i sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå