Gå til innhold

lakking av kabinett

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt til å lakke kabinette mitt men er ikke sikker på farge enda.

hvor lønner deg seg å kjøpe lakk og hvilken lakk er best?

skal så klart ha spray-lakk.

ps. bare kom med forslag til farge

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv testet lakken fra biltema. Syntes den var mer enn bra nok! Du burde ta deg en tur å sjekke hva de har for utvalg, for de hadde ganske mye da jeg var der for en tid tilbake!! Blandt annet noen skikkelig fete krakeleringslakker..

Bare ikke glem å kjøp med klar lakk også, og legg et lag eller to over når du er ferdig, så holder det lenger!

btw, jeg kjøpte en mørk lilla metallic som ble skikkelig pheeet! :yes: men de hadde en mørk, nesten litt mystisk blå farge der også som jeg tror hadde gjort seg skikkelig!

Lenke til kommentar
Har selv testet lakken fra biltema. Syntes den var mer enn bra nok! Du burde ta deg en tur å sjekke hva de har for utvalg, for de hadde ganske mye da jeg var der for en tid tilbake!! Blandt annet noen skikkelig fete krakeleringslakker..

Bare ikke glem å kjøp med klar lakk også, og legg et lag eller to over når du er ferdig, så holder det lenger!

btw, jeg kjøpte en mørk lilla metallic som ble skikkelig pheeet! :yes: men de hadde en mørk, nesten litt mystisk blå farge der også som jeg tror hadde gjort seg skikkelig!

tror jeg kjøper lakk på biltemaet jeg. takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...