Thel Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Jepp, det som er planen, noen som vet om en bra, rask og gratis side jeg kan snylte på? Perstian, synes HL2 merket ditt så svært lovende ut:P Du trenger bare å få lakkert på nytt, så er det der meget bra:D Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 holder på å pusser Fant ut at det ikke var så mye vits å lakke så jeg pusser i stedet du kan legge ut på home.no eller så kan jeg lage en account til deg på min egen ftp Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Home.no har jeg prøvd før, og det funket heller dårlig:P Likte det ikke:S Gleder meg til å se ditt endelige produkt;) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg har sendt deg en PM der det står ftp info. når du har lastet de opp kommer de til å ligge på www.max-invalid.com/hkon jeg skal gjøre meg ferdig med HL2 merket i kveld tror jeg. får besøk snart Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Okei folkens:P Da vil det ligge bilder om prosjectet på www.max-invalid.com/hkon Senere i kvell, har ikke tid akkurat nå Vil gjerne takke perstian for hjelpen angående ftp:D Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 der fikk du opp et bra bilde vettu Sjekk her Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jepp, det som er planen, noen som vet om en bra, rask og gratis side jeg kan snylte på? Photobucket.com er bra syns jeg Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Bilder i full størrelse vil komme På denne siden senere! Takk til perstian som fikset meg brukernavn og passord til ftp serveren:D Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hva med å gå nermere kabinettet, og ikke få med alt rotet som ligger rundt pcen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå