Thel Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Fikk lånt et kamera, men hadde det travelt så bildene ble ufattelig dårlige:P hehe! Men her kommer noen! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Du har vel ikke et bilde av kabinettet når det er lyst og? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Måtte desverre leve tilbake det brae kameraet, så ar bare webcam igjenn nå! Har Pusset plexi'en med pussepapir Laget plass til 80 mm vifte som blåser rett på gpu! Et bilde med kabinettet i sin helhet! Beklager de dårlige bildene. RØd fargen er også helt fæl på webcameraet! skal se om jeg kan komme med ånklige bilder i morgen. Plexien er foreløpig kun festet med teip, ettersom jeg skal ha list osv før jeg limer på. Som sagt er hele plexien pusset nå, min plan er å pusse red-mana logoen med mye finere papir så det blir mye glattere der, også kan resten være litt ugjennomsiktig! H.kon Endret 5. desember 2004 av H.kon Lenke til kommentar
audhage Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ultrabarskt! (ja det var BARSKT det sto ) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hehe, takk:) Blir ikke noe jobb på kabinettet i dag, har ikke fint nåkk pussepapir! Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Dette ser jo absolutt ypperlig ut! Må vel snart lage et med blå mana på snart . Men virkelig bra arbeid om jeg må si det selv! Husk. OBS! Vær på vakt! Varsku her! Du er flink . Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Dette ser jo absolutt ypperlig ut! Må vel snart lage et med blå mana på snart . Men virkelig bra arbeid om jeg må si det selv! Husk. OBS! Vær på vakt! Varsku her! Du er flink . Whahaha, tror du må skrape/pusse av den stygge "lakken" din først da! Og gå til innkjøp av et berg med plexi Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Beklader manglende opptateringer de siste dagene. Har desverre en lite pause i modden for tiden ettersom jeg har så utrulig mye skolearbeid og lignende jeg må gjøre. På toppen av dette har ikke Tromsø jernvarehandel våtslipepair 1200 inne, og jeg gidder ikke dra en annen plass å handle dette ettersom det innebærer buss Tenkte forresten på å kjøpe noen leds på Clas OHlson, kan noen prøve å forklare hvordan jeg skal få til å koble disse på PSU osv? Sjønner at jeg må bruke loddebolt, men det er ikke noe problem, trenger bare hjelp til hvordan man skal seriekoble osv.. Snakker da om de røde ledsene de har på Clas. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvor mange LEDs skal du ha? LEDsene er vel på 3V, og hvis du skal ha 4 LEDs er det bare seriekoble de på 12V. Da kobler du lang pinne på 12V+(gul ledning), kort pinne på lang pinne på LED2, osv., og til slutt kobler du kort pinne fra LED4 på 0V(svart ledning). Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Takktakk vågebu! Det var akkurat en slik forklaring jeg trengte:D Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Her kommer en liten update. Har nå pusset/gravert inn logoen. Er ikke helt fornøyd med ressultatet, og trur jeg skal skaffe meg ny plexi og gjøre litt mer flid på det forsøket! Beklager nåkk en gang dårlig bildekvalvitet, skal se om jeg får lånt et digitalkamera en dag:P H.kon Lenke til kommentar
audhage Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Knall Det blir dødsbra! (går ikke så fort da ) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Hehe, ja, jeg beklager manglende oppdateringer her, men har rett og slett ikke så mye tid til modding nå. Har hadd masse skolearbeid, og nå er det jul:P Regner med det blir en del modding i juleferien:D Lenke til kommentar
N3oN Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ser bra ut dette her!!! Modd on!!! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 fett, men litt utydelig men et lite råd rydd vekk kabler Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er det røde eller oransje neonlys du har, og hvor kjøpte du de? Er på jakt etter samme farge Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Final update, er ferdig med RMP for denne gang, kommer flere ting på den, men det kan ta litt tid før neste gang, og hovedvinduet er jo nå komplett;) Her er et lite oversikts bilde;) Bilde av graveringen;) Discokula jeg hang inn på tull:P Et siste bilde;) Ja, det var slutten på rød mana vinduet Hva syns dere? Perstian: Det er termaltake katoder, trur jeg:S De er i utgangspunktet røde, men jeg synes de er mer rød-oransje:) Alle som synes det var rotete: Er det bedre nå? Har prøvd å få vekk det meste, har kjøpt rundt ata kabel++ kan sikkert få bort et par ledninger til, men er tom for strips:P H.kon:P Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ble pent det der men hvordan kamera brukte du på slutten der? Syns det var litt dårlig kvalitet, men kabinettet så bra ut Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg brukte fattern sitt pro kamera, han er journalist, så jeg lånte det. Bildekvalviteten ble kansje dårlig ettersom jeg måtte krympe de så kraftig i paint(er kun 20% av størrelsen som vises). Det er jo egentlig på litt over 6mp, og ble kostet 18000 for et år siden. Men moderatorene blir jo så sure vist jeg har store bilder Skal se om jeg får lagt ut bildene på en hjemmeside, så kan jeg få med detaljer:D H.kon Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 last opp bildene i normal størrelse på en ftp paint kvalitet = dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå