sull Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Hei, jeg skal kjøpe en ny strømforsyning til min nye PC som jeg har bygd, og jeg lurte på hvilken av disse ville vært best for mitt system? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300276&cks=PRL eller: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301415&cks=PRL jeg kjører: k8n fsr hk Amd 64 3200+ s754 1 stk 160 gb harddisk Corsair Value 2x 512 mb ram 3200 X800xt CD rom Brenner +et par vifter Endret 25. november 2004 av sull Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har den NorthQ strømforsyninga (fikk den i dag). Så langt bra, bråker ikke i det minste, men nå overdøver hard disken min det meste da. Det ligger en test av NorthQ'en på overklokking.no Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 NorthQ er mycket bra. Men gidder du betale 200 for å få den i sort? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Min er ikke sort, men grå da Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg kjøpte NQ'en og solgte den igjen etter tre dager fordi den støyet for mye, for så å kjøpe en FS. Har ikke angret!! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg kjøpte NQ'en og solgte den igjen etter tre dager fordi den støyet for mye, for så å kjøpe en FS. Har ikke angret!! Kødder du? Den er jo knapt hørbar. Sikker på at det var den NorthQ'en som er linket til? Hmm...da vil jeg tro du fikk et dårlig eksemplar... ps: mitt forrige innlegg var ment til trådstarter... Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Fortron Source 400W PSU Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Jeg kjøpte NQ'en og solgte den igjen etter tre dager fordi den støyet for mye, for så å kjøpe en FS. Har ikke angret!! Kødder du? Den er jo knapt hørbar. Sikker på at det var den NorthQ'en som er linket til? Hmm...da vil jeg tro du fikk et dårlig eksemplar... ps: mitt forrige innlegg var ment til trådstarter... Jeg hadde den ikke sorte kan jo faktisk hende at de ikke er identiske, selv om alle her på foumet ser ut til å mene det. Står jo det i testen men ikke sikkert det er rett fordet ? Endret 25. november 2004 av LessThanJake Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg hadde den ikke sorte kan jo faktisk hende at de ikke er identiske,selv om alle her på foumet ser ut til å mene det. Står jo det i testen men ikke sikkert det er rett fordet ? Den sorte har s-ata kontakter. Den 200 kr billigere har ikke disse. Det er de åpenbare forskjellene. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har northq selv, kan ikke høre den, stille og rolig liten sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå