mpkpo Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 1)NGT tilkobling-bærbar som ikke lar seg koble til stasjonaere over min d-link ruter. Greier fint å pinge hverandre med ip nr, men finner ikke hverandre når jeg bruker navn. Greier derfor ikke å dele filer mellom maskinene. Brannmuren er slått av på stasjonærmaskin-bærbar er uten. 2)Hvordan øke farten på bittorrent under azeureus og NGT. Det skal finnes en forklaring på dette, men siden er nede.. 3) hvordan tilpasse ruter slik at jeg får aktiv tilkobling i dc++ Alle gode ting er tre... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) 1) Samme arbeidsgruppe? File and printer sharing enabled? 3) http://home.no.net/ketso/netopia/dc/dc.php Endret 25. november 2004 av jokab Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) se her og her for svar på spørsmål 2 Endret 25. november 2004 av Laibach Lenke til kommentar
mpkpo Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 OK for 2 og 3, men prb er fremdeles 1. Bærbare finner alle maskinene i workgroup, men når jeg forsøker aksessere filer på stasjonær får jeg beskjed om at maskinen ikke er "accessible" og at jeg ikke har permission til dette nettet.. Hjelp.. Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) har du delt noe, og sjekket at det er krysset av for "file and printer sharing for windows" på nettverkskortet på den pc'en du prøver å hente filer fra? edit: så at noen hadde skrevet det før meg, men du svarte ikke? Endret 26. november 2004 av NesQuick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå