Gå til innhold

Krise (vann i tastatur)

Anbefalte innlegg

Ingen syrlige kommentarer, takk... shit happens :sad:

Har prestert å søle litt vann ned i venstre hørne av tastaturet på en bærbar maskin, og er nå naturlig nok rimelig redd for at jeg har ødelagt noe.

Har slått av maskinen, tatt av alle tastene og tørket som best jeg kan under der... Har slått den på igjen, og alt fungerer (gudskjelov) bortsett fra tastaturet som oppfører seg rart (først virket det som at a-tasten hadde hengt seg opp, og nå virker det heller dødt...)

Noen tips til hva jeg kan gjøre? (helst kjapt!)

I tilfelle tastaturet blir ødelagt av dette, er det en slik del som kan erstattes hvis jeg sender inn maskinen til leverandør?

På forhånd takk for svar

Now if you'll excuse me, skal jeg dunke hodet i veggen litt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tørk, tørk, tørk.

det pleie som regel å gå greit, men la den stå varmt. Du kan ikke ta av tastene i seg selv, men kanskje du kan da av tastaturet bare å dobbel sjekke etter "litt" mer vann enn du hadde tenkt deg?

men som sagt

tørk, tørk, tørk.

+ tålmodighet :wink:

Lenke til kommentar

Har nå snakket med leverandør, og det er heldigvis mulig å skifte ut tastaturet uten å blakke seg helt... (Zepto). Håper ting ordner seg uten at jeg må gå til det skrittet, men det er jo betryggende å vite at worst-case-scenariet ikke er så ille.

Takk for svar, folkens. Nå må jeg visst bare la den stå en stund også håper jeg det ordner seg... (Noen tørketips? :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...