mihcaoj Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Spesifikasjoner først: AMD Athlon 64 3400+ 2x 512ddr(400mhz) Asus x800pro vivo Marvell Yukon Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Adapter, Copper RJ-45 Nå har det seg sånn at når jeg skulle prøve den nye maskinen min på LAN, så kunne jeg ikke finne serverene som de andre spillerene lagde. Jeg trodde først at det kunne være fordi jeg hadde et 10/100/1000 kort, men fant ut at en av de andre også hadde dette, og han fant uten problemer serveren som det var "hosta" en map på. Har forresten lagt inn driverene... Det jeg syntes er mest mistenkelig rart er det at jeg uten problemer kan surfe på nettet og også spille f.eks CS:CZ eller andre online spill uten problemer. MEN: Jeg finner altså ikke de gamene som blir lagd av andre i nettverket... Trenger litt hjelp altså.. Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har du lagt til IPX/SPX protokoll til nettverkskortet? Om du ikke har gjort det så kan du prøve det. Har funket på LAN der andre har hatt liknende problemer... Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Har du lagt til IPX/SPX protokoll til nettverkskortet? Om du ikke har gjort det så kan du prøve det. Har funket på LAN der andre har hatt liknende problemer... Jepp... Har prøvd begge deler... Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har du noen brannmur, eller lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå