Algron Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis dere leser litt oppover så ser dere at jeg har funnet ut at denne ''mystiske'' mobilen heter E630 Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Svart....... mye mer fancy Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Se her Fant den til 3716 kr. Synd den ikke er på lager Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Må skuffe deg.... "Priser er uten mva Generelle Betingelser Kontakt oss Affiliate" Pris blir 4600,- Dessuten er INGENTING på lager.... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 OK, hadde fryktet det Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Liker svart best tror jeg, men linjene vises ikke så godt på svart som på sølv. Designet kommer bedre frem hvis du skjønner. *MEN: vil den svarte begynne å miste fargen etter hvert? flasse av når den får seg et par riper eller kakker? Som på de fleste mobiler. eller er hele den massive plastikken svart tvers igjennom? noen som har noen formening om dette? eller tør å teste på sin egen mobil? Damn ! bra du nevner det. Det hadde jeg helt glemt. Jeg tror du har rett i det du sier. Er redd det kan skje hvis du får en ripe på den så vil du se hvite striper etterpå. Men sort er helt klart fetest , når du tenker på at skjermen har blått sterkt lys så ser det veldig bra ut i forhold til det svarte. Vi får sjå Når kommmer den egentlig. ? Noen som har noen formening om dette? om svartfargen bare er sprayet på, så blir det uten tvil sølvfargen for min del. Kjedelig å ha en ny svart mobil med hvite prikker/striper etter en måned Lenke til kommentar
E1nits Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hmm..når kommer egentlig samsung d500? I følge yatack skulle de få den 1.des,me n ble forsinket. Noen andre butikker som har fått/får den inn snart? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Var å spurte på Siba istad. Han sa tidlig neste uke. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 tlf. på bildet heter e630: Mobile-Review QUOTE (espeneppi @ 26/11/2004 : 19:31) Her er et bilde av telefonen med BT Handsfree, men her ser det ut som det er en blanding av svart og sølv utgave av D500 !? Noen som kan forklare dette? Ganske sikker på at det er D710, det er en symbian telefon, den har nesten likt design som d500. Vet ikke når den kommer da.. ja og den har utvendig antenne .. du ser at ok og navigerings tatene ikke er sånn innover som dem er på d500.. Alastor..hvorfor si noe sånt? Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Svart Den kommer sikkert ikke før om en stund i butikkene.. typisk bare å vente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå