Guljar Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvor/hvordan finner jeg: left & right square bracket key på tastaturet, dette skulle vist være en snarvei til å stille f.eks størrelsen på "brush tools". Noen som vet? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Alt-Gr + 8 Alt-Gr + 9 Men det virker ikke i Photoshop. Bytt tastaturoppsett til engelsk (US), så har du dem på å- og ^-tastene.. Eller du kan forandre hurtigtaster i Photoshop... Lenke til kommentar
Guljar Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Kjempeflott, nå har jeg lagt mine egne snarveier, takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Noen som vet om det finnes en snarvei til kontrast? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Noen som vet om det finnes en snarvei til kontrast? Hvis det er "Brightness/Contrast" du mener, så nei... Men hvis du trykker "Alt+Shift+Ctrl+K" kan du sette hurtigtastene til hva du vil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå