Blacksheep Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg håper det er noen her som kan hjelpe meg med å finne en litt spesiell type Riser-card for PCI med 1 slot. De vanligste PCI Risere som selges rundt omkring er de "statiske" på 90 grader. Det jeg er ute etter er den typen som er avbildet nedenfor, de typene er forbundet med kabel mellom "hun og han" altså fleksibel. Hvis det er noen av dere som vet om noe slikt som selges her i landet eller om dere sitter på noe slikt selv, så håper jeg dere gir meg et lite hint. Jeg har saumfart og letet meg grønn og blå.... Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er ute etter det samme. Finnes dette med AGP? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jadda!! http://linitx.com/index.php?cPath=11_26 Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Takker, hadde håpet på å finne en Norsk butikk...men men Vurderer å bestille den derfra da siden det sikkert ikke finnes noe slikt i her til lands. Takk mvh BLSH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå