a_tomren Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei, jeg trenger litt hjelp her, jeg er litt ny innen klokking. Jeg har et GeForce4 Ti4800 SE. Hva program er best til å klokke med? Noen som har noen tips å komme med så er det bare å fyre på. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vilket kort er det du har da? Er det gainward sitt er det bare å gå til hjemmesiden å laste ned programet det. Ellers kan du bruke powerstrip eller rivatuner. Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har ett Asus GeForce4 Ti4800 SE 128MB DDR Retail (Med alle mulige in/ut) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 riva tuner er veldig greit å bruke det skal væe en detajert forklaring av hvordan du bruker det her på forumet en plass, så om du søker litt eller noen vet hvem tråd det er, så finner du nok fort ut av det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hvor mye er det normalt å få klokket dette kortet til da? Noen erfaringer med klokking av MSI verionen av dette kortet? Endret 26. november 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 OK, takk for alle svarene EDIT: Rivatuner, har jeg nødt til å gjøre det kvar eneste gang etter format? Lenke til kommentar
shorin Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har Creative GF4 TI4800SE ,det kjører orginalt på 275/550.Bruker Coolbits v2 til klokkinga,og kjører fjellstabilt (og 3dmark) på 330/660,dette med orginal kjøler som jeg tok av og smørte på artiksilver 3 istedet for orginal goop'n. Har forresten A2 kjerne,og 3,3ns Samsung minne. Skal snart voltmodde kortet. Bjørn Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 har eit slikt kort men eg kan ikkje klokka da... men eg har ikje so lyst til det heller... veill ikkje øydeleggja eit slikt flott kort... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har samme kortet og synest Coolbits er den som er enklest å bruke. Den legger seg automatisk inn på skjerm innstillingene og styres lett derfra. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har gainward sitt å kjører stabilt på 300 / 700 Lenke til kommentar
shorin Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Eller du kan bruke omega driverene fra Omegas Corner. og laste ned de nyeste som er basert på Forceware 61.77. De kan du også overklokke med inne i driver innstillingene. Disse driverene gir også bedre stabilitet/billdekvalitet.Når du skal innstalere omegadriverene så får du spørsmål om du vil ha bedre bilde kvalitet,eller bedre ytelse.Meget bra drivere synes jeg 2 øre. Bjørn Endret 3. desember 2004 av shorin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå