Arve28 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er det mulig å convertere Vob til AVI? Hvilket program? Trenger det helst til 5.1 lyd og så få det inn i premiere pro etterpå. Lenke til kommentar
artiPer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har brukt et program som heter flaskMPEG, det fungerer bra. Har beskrevet litt om bruken i en annen tråd for ikke lenge siden. Den registrer at det er flere lydspor og du kan velge hvilket du vil bruke. Men det er vaskelig å se hvilket et som er 5.1. Men det kan du se en annen plass når du konfigurer til konverteringa. Hvordan det er å importere til premiere etterpå er jeg ikke sikker på. Jeg lagde bare divx av den. For å rippe DVDn brukte jeg DVD Decrypter, funker veldig fint. Men ofte er filmen delt inn i flere filer på DVDn siden den er lang. Hvis du stiller inn riktig i DVD Decrypter får du en fil av hele filmen, noen som gjør alt litt enklere. Tror jeg satte den opp med "splitt by file", i alle fall ikke det som er default. Begge programmene er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå