Tantor_ Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har bestilt et av Ti4600 bulk korta til Asus. Må ut med 2990 for dette. Vet ikke helt om det er det lureste kjøpet akkurat nå,(så den forholdsvis lange diskusjonen om dette) Trenger noen forslag litt raskt. Kortet sendes i mårra så det haster litt. Noen som har hatt god erfaring med Gainward sitt Ti4400 golden sample kort?Eller eventuelt andre,,tenker på maks klokking og sånt med total stabilitet. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det greieste er vel å kjøpe Ti 4200. Det opererer jo på en tregere klokkefrekvens enn de andre, men det er jo ikke noe problem hvis du skal overklokke, og da får du mest for pengene med Ti 4200 ville jeg tro... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hvis jeg var deg ville jeg bestilt dette kortet. Tror ikke du finner så mange andre kort som gir like mye "bang for the buck" http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå