Deadringer Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 øhhh, jo det har jeg i så fall har du skikkelig feil! mer feil går det ikke ann å ha!!! :!: Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Headcleaver: du er jo aktiv i forumet, og har gitt adskillige råd til alskens brukere om hva de bør kjøpe. Har du virkelig behov for å starte en tråd om FX5600 vs 9600XT? Du har jo 9600XT, og vet godt at dersom du skal oppgradere, så blir det til 6xxx-serien til nVidia, eller X8xx-serien til ATi. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Heh.. Artig, jeg tenkte faktisk det samme. Hva er egentlig grunnen for å starte en slik tråd? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Heh.. Artig, jeg tenkte faktisk det samme. Hva er egentlig grunnen for å starte en slik tråd? Selskapssyk ? :!: Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Heh.. Artig, jeg tenkte faktisk det samme. Hva er egentlig grunnen for å starte en slik tråd? Selskapssyk ? :!: Kanskje litt alminnelig nysjerrighet. Han spør jo ikke om hva han burde oppgradere til, men stiller et spørsmål om ytelsesforskjell på to kort som har pleid kostet noenlunde det samme. I tillegg etterlyser han forklaringer mht. arkitektur mm. Vitebegjær, kanhende. (Og så får han jo postcounten enda høyere... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Headcleaver: du er jo aktiv i forumet, og har gitt adskillige råd til alskens brukere om hva de bør kjøpe. Har du virkelig behov for å starte en tråd om FX5600 vs 9600XT? jeg startet denne tråden for å få greie på forsjellen mellom kortene. en kamerat av meg har nemlig fx5600 og påstår at det er et bedre kort enn 9600xt, noe jeg vet ikke er riktig. så da la jeg inn denne for å kunne få flere argumenter til hvorfor 5600 kortet er svakere, men også fordi jeg da fikk vite mer om oppbygning/arkitektur på fx kortene Kanskje litt alminnelig nysjerrighet. Han spør jo ikke om hva han burde oppgradere til, men stiller et spørsmål om ytelsesforskjell på to kort som har pleid kostet noenlunde det samme. I tillegg etterlyser han forklaringer mht. arkitektur mm. Vitebegjær, kanhende riktig! (Og så får han jo postcounten enda høyere...) ikke riktig! Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Offtopic: ikke for å angripe deg, headcleaver (det er mer ment som et vennlig spørsmålstegn), men du ble medlem for 4 måneder siden, og har allerede 2500 innlegg. Det er jo ikke til å nekte for at postcounten din blir høyere når du stadig poster nye innlegg. Det er jo en konsekvens av at du er aktiv i forumet Ontopic: ettersom kameraten din har en FX5600, og du har en 9600XT, og 3DMark er tilgjengelig for nedlasting på nettet, så burde det ikke være noen sak å vise ham i praksis at 9600XT er best? Det er jo ikke noe behov for å argumentere for det, rett og slett. Lenke til kommentar
Razorwind Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 jeg startet denne tråden for å få greie på forsjellen mellom kortene. en kamerat av meg har nemlig fx5600 og påstår at det er et bedre kort enn 9600xt, noe jeg vet ikke er riktig. Det der har jeg aldri påstått. Nå ljuger du så det renner av deg. Jeg har ikke reporta deg for et eneste av "mobb razorwind/mobb sjermkortet hans" innlegga dine fordi jeg kjenner deg (men jeg tviler på at det hadde gått vica-versa) , men når du begynner å anklage meg for å være dum og uvitende, og påstå noe jeg ikke har sagt blir å dra det for langt... Litt av en venn du er ja Lenke til kommentar
Razorwind Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Offtopic: ikke for å angripe deg, headcleaver (det er mer ment som et vennlig spørsmålstegn), men du ble medlem for 4 måneder siden, og har allerede 2500 innlegg. Det er jo ikke til å nekte for at postcounten din blir høyere når du stadig poster nye innlegg. Det er jo en konsekvens av at du er aktiv i forumet Han er jo på forumet så snart han får mulighet da . I hvert eneste friminutt på skolen, og så lærer han mye og da. (i allefall om skjermkort) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Det der har jeg aldri påstått. Nå ljuger du så det renner av deg. det er ikke deg jeg snakker om... Offtopic: ikke for å angripe deg, headcleaver (det er mer ment som et vennlig spørsmålstegn), men du ble medlem for 4 måneder siden, og har allerede 2500 innlegg. det er enkelt å greit fordi jeg heller sitter å lærer her på forumet, enn å sitte å kjede meg, mens jeg ser på tv! Det er jo en konsekvens av at du er aktiv i forumet konsekvens? skriver en god del poster, men lager ikke poster bare for å få flere. svarer på folk sine, lager ikke egene. at andre ikke er like aktive er ikke mitt problem... Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 headcleaver: skjerp deg. Det er ikke grunn til å bli fullt så defensiv, tror jeg. Får du - eller får du ikke - høyere postcount når du skriver innlegg? Ja eller nei? Svarer du ja, så sier du deg enig i at KONSEKVENSEN av å skrive innlegg er at postcounten øker. Svarer du nei, vel... da er du langt ute, på et eller annet jorde. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 headcleaver: skjerp deg. Det er ikke grunn til å bli fullt så defensiv defansiv? skjerp meg? jeg forklarte jo bare hvorfor jeg skriver en go del her. å konsekvens er en negativ ting. å få høyere postcount er jo det samme det. ingen som bryr seg om den! skjønner ikke hvorfor du var så innmarri på hugget nå? hva har jeg gjordt for å gjørra deg sur? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvis jeg skulle tippe på hva som er grunnen til at han startet denne diskusjonen så må jeg si at han bare vill ha litt ATi vs nVidia action her Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Okey, headcleaver, slå opp i en ordbok, og finn ut hva ordet "konsekvens" betyr. Kort forklart: "konsekvens" er et annet ord for "resultat", men som samtidig peker tilbake på at det er en spesifikk grunn til at man får akkurat det resultatet. At du tror at konsekvens betyr noe negativt er beklagelig. Jeg mente det ikke som noe negativt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 joda skjønner hva du mener, men det blir somoftest brukt som et engativt ord! eks:har du knust den lampa! dette får konsekvenser for deg, din lille kødd :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 konsekvens?skriver en god del poster, men lager ikke poster bare for å få flere. svarer på folk sine, lager ikke egene. at andre ikke er like aktive er ikke mitt problem... Jeg tror at det kan være lurt å holde kjeft av og til.. Det er vel det "noen" sikter til er "Headcleaver"... Ta det fra en som enda ikke har lært det... PS. Tror personlig ikke at du har noe kick av å få høy postcount, men er kanskje litt for "ivrig" og engasjert noen ganger...Fort gjort å uttale seg om ting man ikke har greie på da.. Greit nok det..synes jeg..for det vil jo alltid være noen som kan korrigere og drive "opplæring"... Vil si dine innlegg i det siste virker betraktelig mer oppegående enn de første for å si det sånn Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Vil si dine innlegg i det siste virker betraktelig mer oppegående enn de første for å si det sånn Jeg skal vel kanskje være litt forsiktig med å ytre meg om postcount. Har vel fått relativt mange på kort tid jeg og.. Men.. jeg er i alle fall enig med deg i at headcleaver sine innlegg har blitt bedre og bedre. Ikke alltid jeg er helt enig men sånn vil det vel alltid være Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Vil si dine innlegg i det siste virker betraktelig mer oppegående enn de første for å si det sånn Men.. jeg er i alle fall enig med deg i at headcleaver sine innlegg har blitt bedre og bedre. Ikke alltid jeg er helt enig men sånn vil det vel alltid være kanke skryte av de første nei de først 50, kan jeg tilstå at var posting bare for å poste men det gikk fort over. er det samme for meg om jeg har 10 poster 100 eller 10000 for den sakens skyld. syntes det er morro å bidra til at folk skal få seg feks et skjermkort de liker. klarer ikke sitte på sidelinja å se på at folk får feilinfo å uenighet vil det alltid være! Hvis jeg skulle tippe på hva som er grunnen til at han startet denne diskusjonen så må jeg si at han bare vill ha litt ATi vs nVidia action her å nei slike poster er det nok av fra før! Endret 20. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ok, slutt med off-topic ellers blir det stenging. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Ok, slutt med off-topic ellers blir det stenging. må da få lov å diskutere litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå