Gå til innhold

Noen få spm. om WoW! (Update: 02/12-04@17:05)

Anbefalte innlegg

Hva med herbalism/alchemy?

Da kan du jo lage dine egne potions!  :thumbup:

Potions er ikke så altfor viktig i dette spillet, unntatt hvis du skal ut å kjemte elite-monstre i og med at du healer så fort utenom kamper. Også er det voldsomt lite blomster/røtter/bær rundtforbi i verdenen! Tar rundt en time å få tak i ca. 10 blomster elns...

Det er heilt feil. Du finne urter nesten over alt. Og kan få selgt Healing potions for en god pris, veldigt nyttigt vist du er mage. For da kan du lage mana potions

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å selge ting må du finne et auction house (tror det var det det ble kalt). Finnes et i Ironforge ihvertfall. Spørr vaktene! Tipper du finner et i Stormwind også samt andre store byer.

Alliance har auksjonshus i Ironforge og Gadgetzan (ute i ørkenen i Kalimdor). Tror de er de eneste, har i hvert fall ikke oppdaget eller hørt om flere ennå. De er ikke forbundet med hverandre, så legger du ut noe til salgs i Ironforge vil det kun vises der.

Endret av Rikku
Lenke til kommentar

Det siste der kan jeg forklare ja, siden det er min char. ;)

Det første er de ulike modusene en druide har, som er bjørneform, svømmeform, katteform og reiseform (cheetah). Det er andre klasser som har tilsvarene moduser, men det vet jeg ikke så mye om.

Det andre chat-vinduet er kamplogen, hvor alt jeg gjør i kamper står. Du kan selv velge hvor det skal være. Noen har det gjemt bak det vanlige chatvinduet, men jeg foretrekker å ha det der.

Lenke til kommentar

Det første er de ulike modusene en druide har, som er bjørneform, svømmeform, katteform og reiseform (cheetah). Det er andre klasser som har tilsvarene moduser, men det vet jeg ikke så mye om.

Det andre chat-vinduet er kamplogen, hvor alt jeg gjør i kamper står. Du kan selv velge hvor det skal være. Noen har det gjemt bak det vanlige chatvinduet, men jeg foretrekker å ha det der.

Derfor jeg la til Copyright: Gamer.no..

Fjerner de på din ordre Rikku..

Men hvordan få de, kommer de bare opp etter hvert som du lvler??

Mvh Birger

Lenke til kommentar

Du må få skillene som knappene representerer så kommer de nok automatisk opp. Tipper du må opp i lvl 10-12 og gjøre en quest hos classtrainer.

Jeg fikk en liknende linje når jeg ble lvl 10 hunter og lærte meg å temme dyr. For å lære dette måtte jeg gjøre en serie quests hos min classtrainer. Linjen inneholdt da kommandoer for å styre dyret mitt.

Lenke til kommentar
Fikk bare basic skills, så jeg lagde bare skjorter osv. Var Paladin selv, så jeg hadde mail armor. Jeg tror det blir tailoring under EU beta ja.

tailoring kan bare lage cloth, for å lage mail så må du være blacksmith. da kan du lage veldig bra våpen også faktisk, ved ca lvl 100

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Sikkert mange som har svart men.:

1. Hvis du velger enchanting som proffession kan du gjøre våpen bedre. Hvis du har et våpen som ikke er enchantet fra før kan du enchante det med litt ekstra skade/speed etc.

2. NPC = Non playable character

3. Du finner Auction houses i de største byene der folk selger tingene sine, du kan velge mellom instant eller auction. Instant er første mann til mølla :p. Auction .. vel du vet sikkert hva det er.

4. Grinding er når du spiller BARE for å levle. Grinding i wow kan gjøres på to måter, enten dreper du monstre uten å gjøre quester (hvis du er nær til å lvl som oftest), eller du gjør quester fort som faen :p hele dagen. Grinding er kjipt i mine øyne, mister gleden av å spille spillet.

5. En ekstra bar som warrior/warlock og kanskje noen andre classes har, disse brukes til for eksempel Berserker/defence stand for warrior.

Men hvis du er "for eks" paladin og vil også ha noe lignende kan du laste ned CosmosUI, da får du MASSE nytt shit på GUI'n din :), anbefales.

6. Det ekstra "chat" vinduet du ser, er et combat vindu, her vil du ikke se vanlig chat, bare combat damage eller spell damage osv. Dette vinduet ligger som standard under det vanlige Chat vinduet, og du kan plassere det for seg selv ved å holde museknappen på toppen av chat vinduet til du finner en "combat" tab. Dra denne ut.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kalle Grindig kjipt. Det er kjedelig å spille på lave levels (under 20). IMO er det ingen vits i å tenke på å PvP-e når du er >20. Selvfølgelig er det kjipt å Powerlevle seg opp til level 60, men vedkommende som finner på det, kan umulig være helt god i toppen.

Lenke til kommentar

Det første er de ulike modusene en druide har, som er bjørneform, svømmeform, katteform og reiseform (cheetah).  Det er andre klasser som har tilsvarene moduser, men det vet jeg ikke så mye om.

Mvh Birger

Ba deg ikke fjerne dem, bare påpekte at det var litt morsomt at det var min char. ;)

Ja, de kommer opp automatisk når du har lært deg de ulike tingene. Og ja, combat-logen gjelder for alle klasser, og viser hvem som skader deg for hvor mye, hvem du skader for hvor mye, hvor mye du healer andre + litt andre småting. Slike ting er forresten mye enklere å komme deg inn i når du spiller selv, kontrollene i WoW er så enkle og intuitive at det nok ikke er noe problem. :)

Endret av Rikku
Lenke til kommentar

Det første er de ulike modusene en druide har, som er bjørneform, svømmeform, katteform og reiseform (cheetah).  Det er andre klasser som har tilsvarene moduser, men det vet jeg ikke så mye om.

Mvh Birger

Ba deg ikke fjerne dem, bare påpekte at det var litt morsomt at det var min char. ;)

Hehe, den er grei!

Mvh Birger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...