Gå til innhold

Noen få spm. om WoW! (Update: 02/12-04@17:05)

Anbefalte innlegg

1.Bare lurte på om noen kunne gi meg en liten guide på hva Enchanting er?

2.NPC?

3.Hvordan annonsere at du skal selge ting?

4.Hva er "grinding"

NY:5.Forklar hvordan få disse tingene:

91941415-extrabuttons.JPGCopyright: Gamer.no@Rikku

Inni den røde ringen.

og:

24213983-extrachat.JPGCopyright: Gamer.no@Rikku

Extra chat-vindu.

------------------

Hadde en lvl14 NE Priest på US OB.. Med Enchanting og Tailoring.

------------------

Edit1: la til flere spm. og skifta emne!

Edit2: flere spm. og endret privat info om char.

Edit3: tok bort en av de to linjene.

Edit4: spm. med bilder og tall istedenfor "-".

Endret av Birger_Nord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enchanting som profession er kanskje den vanskeligste profession å få noe vettig ut av før du når ganske høy skill (200+). For det første er det et pengesluk av dimensjoner, noe som igjen gjør at du må ta en ganske stiv pris for de enchantingene du gjør. Dermed blir det også et problem å få folk til å forstå hvorfor en liten stat enchant bør koste nærmere 1G. Likevel betyr dette at når du først har kommet deg høyt opp i level så kan du tjene alvorlig mye penger, men vær forberedt på å gå mye i minus før den tid. Det virker som om enchanting er ganske så ubrukelig før du selv er oppe i en 30+ og det er mange andre som også er det.

Leste på de offisielle forumene at noen mente at enchanting var noe man venta med til etter man hadde fått seg mount. Dette kan jeg i og for seg si meg enig i, da jeg selv har en 44 mage som fortsatt er over 20G unna å få seg mount.

Lenke til kommentar
Enchanters use their magical formulae to grant permanent augmentation to weapons, armor and other equipment.

Du gjør rett og slett items bedre enn de i utgangspunktet er. Legger til bonus på damage eller armor f.eks.

NPC - This is a non player-controlled character. The characters are controlled by the server or realm. A "computer" character.

Fra http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/glossary.html

For å selge ting må du finne et auction house (tror det var det det ble kalt). Finnes et i Ironforge ihvertfall. Spørr vaktene! Tipper du finner et i Stormwind også samt andre store byer.

Lenke til kommentar
Hvis det ikke er auction house der du er, så skriver du /2 (for trade channel) og wts eller want to sell shift-click på itemen du vil selge (blir da lagd en link til itemet, så folk kan se hva det gjør og hvor bra det er).

Akkurat det jeg mente! Takker :thumbup:

Men et spm. til: Hva er da best å ta som proffesionals som NE Priest??

Lenke til kommentar
Hva med herbalism/alchemy?

Da kan du jo lage dine egne potions! :thumbup:

Potions er ikke så altfor viktig i dette spillet, unntatt hvis du skal ut å kjemte elite-monstre i og med at du healer så fort utenom kamper. Også er det voldsomt lite blomster/røtter/bær rundtforbi i verdenen! Tar rundt en time å få tak i ca. 10 blomster elns...

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du SVØMME fra øst til vest? Det går da båt. Det er mulig å krige i vannet hvis jeg ikke tar helt feil. Mener å huske at jeg tok et monster eller to i vannet.

Jeg hadde mining, tailoring og fishing i US OB. Mining var helt OK, men ikke noe spesielt. Det blir dog fort lett penger når du kan mine silver ores. Fishing var også greit, men heller ikke spesielt nyttig til annet enn å selge. Tailoring tok jeg først da jeg var level 17 elns, angret på at jeg ikke tok det med en gang. Når du får tailoring skills, kan du lage deg egne poser å ha ting i. Herbalism tenkte jeg også på, jeg syntes jeg ikke så annet enn planter da jeg vandret rundt omkring.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du SVØMME fra øst til vest? Det går da båt. Det er mulig å krige i vannet hvis jeg ikke tar helt feil. Mener å huske at jeg tok et monster eller to i vannet.

Jeg hadde mining, tailoring og fishing i US OB. Mining var helt OK, men ikke noe spesielt. Det blir dog fort lett penger når du kan mine silver ores. Fishing var også greit, men heller ikke spesielt nyttig til annet enn å selge. Tailoring tok jeg først da jeg var level 17 elns, angret på at jeg ikke tok det med en gang. Når du får tailoring skills, kan du lage deg egne poser å ha ting i. Herbalism tenkte jeg også på, jeg syntes jeg ikke så annet enn planter da jeg vandret rundt omkring.

Tailoring er veldig digg da du er Priest el. Priest kan ikke gå i noe annet enn cloth, pluss the med å lage bags selv! Er kjempe tøft! Og du kan lage noen små fine robes :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå ble det litt offtopic her... så jeg lurer også på en ting. Hvor lang tid tar det å svømme fra øst til vest? Og kan man krige i vannet?! Med hva isåfall?

Det går ikke an å svømme fra øst til vest. Når du kommer litt utforbi kysten drukner du. Selv ikke når du er spøkelse går det og springe over

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...