FFX Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Hei, trenger litt hjelp med å få slette alle Omega driverne fra pcen. Har sletta alt som har med Omega via "Fjern Programmer" Men hvis jeg går på egenskaper og Innstillinger og trykker på avansert, så ser jeg fortsatt at Omega driveren er der. Har også sletta alt jeg kan finne via Regedit som har med omega og gjøre, og Radlink som jeg ikke vet helt hva er men som kom med Omega. Jeg er ganske irritert fordi jeg syntes ikke Omega driverne var noe bra og vil heller bruke Catalyst. Har reinstallert alle AVI driverne og Catalyst , men Omega er fortsatt der. Hvis dere ser på vedlegget så ser dere at det står "Advanced3D" som er Omega Det er den jeg vil få vekk, noen som vet åssen jeg kan bli kvitt dette .. Takk for hjelp. Endret 25. november 2004 av FFX Lenke til kommentar
FFX Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Fixa problemet, måtte reinstallere Omega driverne og så slette dem på nytt og så reinstallere hele ATI. Jepp aldri mer Omega for meg, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå