Gå til innhold

Problemer med grafikk i cs.

glycerius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikkortet ditt "lager" ikke fin grafikk. Det prosesserer grafikken, et godt grafikkort klarer å vise flere bilder i sekundet med fin grafikk enn et dårligere, som vil få lavere fps enn et bedre kort.

Ble litt dårlig forklart men....

Hvis du bare skal spille CS og ikke CS:S så trenger du strengt tatt ikke nytt grafikkort.

Lenke til kommentar
ti 4200 er nok litt for dårlig til cs:s!

en kamerat av meg har ti4800se og hos han lagger det!

hmm.. merkelig.. jeg har selv et geforce ti 4200 kort, spiller på CS:S på 1024*768 med alt satt til HIGH, allikevel har jeg en fps på rundt 50..

det kan jo også ha noe å si hva slags cpu/ram du har, jeg har en P4 2.2 GhZ, med 2*512 dual DDR ram..

Lenke til kommentar
Har vært på nvidia si side, men fant liksom ikke ut så my :p kan du gi en link til der jeg laster ned ifra?? :p

Takk

akkurat i dette øyeblikk, ser det ut til at nvidia's internett servere er nede, men skal poste så fort jeg ser den er oppe..

EDIT : skriveleif

Endret av dga01
Lenke til kommentar

For det første: Source engine har en funksjon der det nedgraderer seg etter hvilket kort det er som er i maskinen. Jeg har en maskin med et TI kort, og en med ett Radeon 9800PRO, og forskjellen i FPS er minimal, men derimot så er utseende ganske forskjellig.

Så on-topic: Har du innstallert drivere? Har du sjekket at alt er fysisk i orden (f. eks en vifte som står stille), har du slått på OpenGL mode, eller kjører du på Software. Dette er sikkert feilen din.

*PS, sikkert noen som har sagt dette fra før av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...