mX mann Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 jeg har Gef2 Mx nå men jeg har tengt og bytte til Gef4 MX 460. kommer jeg til og merke noe forbedringer nor jeg spiller, det skalsetes in i en Amd k6-2 500MHz ,192 MB ram Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Du vil nok helt sikkert få bedre ytelse men når det er sagt så må jeg jo si: Aldri kjøp det!!! Det MX kortet har ingenting med GF4 å gjøre det ligner mer på en GF2 i hardware. Prisguiden på hw.no har det billigste GF4MX til 1365, Pcmax.no har ATI Radeon 8500LE til 1390 som er et MYE bedre kjøp. Skal du på død og liv ha nVidia så kjøp heller et GF3 Ti kort eller legg i 500 spenn ekstra og få et GF4 Ti4200. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Som sagt, Gforce 4 MX er bare gammel teknologi. Den ineholder ingenting av den nye teknologien som ligger i gf3 Ti og gf4 Ti brikkene. Det er ikke vits å bruke penger på et skjermkort som ikke er framtidsrettet. Skal du bare ha høyere fps i cs holder det nok med gf4mx, men tenker du å spille nyere spill bør du unngå kjøp av et MX-kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå