HUNTER-KILLER Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Noen som har testet Directx 9.0 beta? Vil gjerne høre hvis noen eventuelt har fått testet, og har noen synspunkter de vil dele med oss andre. På forhånd takk! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Du kan lese om en test som ligger her. Kort sagt så gir DX9 en liten ytelsesforbedring, men det er et par store hindre i veien før dette kan anbefales ennå: - Altfor utstabilt - Inkompabiliteter med programmer (bl.a 3DMark 2K1 og PCMark 2002) - Tidsfrist på 90 dager Dette sier jo seg selv. Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 tror det var en uinstaller for dx9 på war2search..er ikke sikker da,men uansett den var buggy og ikke garantert til og fjerne dx9 fullstendig Lenke til kommentar
Borf Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 du instalere aldri Directx betaer, altid masse bug med dei. husken eg prøvde Directx 8 beta for ei tid tilbake og det fucka opp alt Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg prøvde beta 8.1 og alllllllddddrrrriii mer noen beta version for meg (når det gjelder directx) ROFL tidsbegrenset, bugs, "morsomme avinstalleringsprogram", for ikke og snakke om format C: når alt går i dass. airguard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå