BigDaddy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Finnes det to typer S-Video kontakter?? TV ut fra skjermkortet (Radeon 9800 pro) (hun) er det flere en 4 hull i forhold til en standard s-video kontakt.. Og da mener jeg ikke DVi kontakten. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Skjermkort har spesialkontakter. Denne kontakten brukes til flere funksjoner, f.eks S-Video ut og inn, og kompositt. Når du kjøper retail versjon av grafikkort vil det følge med en overgangskabel. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 På mitt x800 vivo kort må jeg vertfall bruke en splitter som har s-video inn/ut og og kompositt inn/ut. Kontakten på skjermkortet er derfor "multi purpose" Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kontakttypen som vanligvis brukes heter 4-pins MiniDIN, på skjermkort finner man ofte utganger med flere pinner, se håreks innlegg. Hvis du kjenner pin-out på utgangen, kan du kanskje mekke din egen kabelovergang. Det enkleste er dog å bruke overgangen som fulgte med kortet. Lenke til kommentar
BigDaddy Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Ok ok. Jeg fikk med overgang til RCA. Men jeg sliter med å få bilde på TVen. Det har fungert før med s-video ut fra skjermkort og med RCA ut fra skjermkort. Hmm. Mystiskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå