Gå til innhold

Nytt kabinett. Lian Li


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter et nytt kabinett og lurer derfor på hvilket lian li kab jeg skal velge?

Pris utn betydning.

 

Kabinettet bør ha gode kjølings muligheter(luft)kanskje med 120mm vifter vis det er noe bedre alternativ?

 

Miditower eller Fulltower blir det samme, har ikke planer om å sette inn en hau a disker.

 

Bare annbefal det beste!

 

mvh

Doctor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK. Kabinetter er som du ser veldig individuelt hva man foretrekker. Men en ting kan du vel trekke ut av denne tråden - alle anbefaler Lian Li !!

 

Så, gå inn på microplex.no -> Kabinetter -> Lian Li, så finner du garantert et du vil bli fornøyd med!

 

EDIT: Ehh. lese header neste gang.. litt kjapp der. Men uansett, Lian Li er bra, og 6277B er et veldig bra kabinett. Jeg har det selv og det kan trygt anbefales.

Endret av Øl_Mariachi
Lenke til kommentar

Kjøpe mitt første Lian Li i sommer og angrer ikke et sekund på det!

Det jeg endte opp med var et PC-v2000. Det har all plass noen gang kommer til å trenge :) Plass til 12 disker, separate kammere for disk, cpu og strøm for bedre kjøling mm. Designet er lekkert. Perforert aluminium.

Prisen er litt drøy, men jeg for meg var plass til disker og at det var enkelt å montere vannkjøling det som avgjorde.

Lenke til kommentar

6277 b..

 

Har det selv og er strålende fornøyd. Ikke med løsningene i seg selv, selv om de er meget bra, men kvaliteten på lakken, oppbyggningen av kabinettet.

 

Er plass til 2 120 mm vifter, 1 i bakkant (som følger med) og en i toppen for de som ikke har en radiator der. Man kan også lage en 120 mm plass i toppen.

Så gjennomluftingen skal det ikke stå på.

Lenke til kommentar

Men, til 6277 er det en fordel med viftestyring, da viftene som følger med støyer en del..

 

Viften i bakkant støyer som oppgitt, men mer overraskende var det at viften i forkant også støyer nokså mye. Denne har i tillegg desverre ikke 3 pins molex, så her må du enten bytte vifte, eller kutte kabel og nøye deg med å justere hastighet og ikke se viftehastigheten på viften...

 

Men, dette er så langt jeg kan se det eneste negative med 6277, - utseende og ellers kvalitet er helt yber topp!

Lenke til kommentar
jeg vill anbefale å røske bort viftene som følger med å heller velge noen Silen X vifter fra coolnsilent.no

Har 3 selv, 2*120 og en 80 forran diskene.

Vifta forran diskene kjører for fullt, og klaret 3 grader lavere temp på diskene enn den som fulgte med gjorde..

Jeg skal gjøre det der selv når det kommer litt fler lapper flygende ned i lommeboka. ;)

 

*EDIT: Jeg tenker på å kjøpe 2x120 og 2x80. Hvor mye tror du det kommer på? Det er snakk om 14dB.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...