Joachim_F Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tenk om tungtvannsaksjonen på Rjukan hadde feilet? Det er utgangspunktet for det nye førstepersons-skytespillet East Front. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kns Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvis du har spilt skytespillet Far Cry, vet du utvilsomt at det er mange som synes det var mye gøyere når fienden kun var mennesker og det ikke var noen overnaturlige elementer i gameplayet. Bortsett fra et par monstre da... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det var vel poenget med setningen. Mange likte spillet bedre før monstrene ble introdusert. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 høyres veldig spennende ut, gleder meg til vi går vite meir om spelet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det må eg si, greier de å gjennom føre dette på en overbevisende måte har det i hvertfall å greid å slege 1 eksmplar allerede BTW: Var det ikkje ette eller annet spil der Naziztene hadde vunnet krigen og tatt over verden?? åsen var det no igjen?? Ser vi en bølge av etter ww2 spill komme om ikje så lenge eller? :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det var vel Mortyr. Temmelig middelmådig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det var vel Mortyr. Temmelig middelmådig. Nei det var ett annet eg tenkte på, grafikkken var faktisk ikkje så gale heller(de få bildene i har sett) Det var en diskusjon rundt spillet her en gang for lenge sia! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 høyres veldig spennende ut, gleder meg til vi går vite meir om spelet. Da er vi to! Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 BTW: Var det ikkje ette eller annet spil der Naziztene hadde vunnet krigen og tatt over verden?? åsen var det no igjen?? Ser vi en bølge av etter ww2 spill komme om ikje så lenge eller? :!: Du tenker på Das Reich? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 BTW: Var det ikkje ette eller annet spil der Naziztene hadde vunnet krigen og tatt over verden?? åsen var det no igjen?? Ser vi en bølge av etter ww2 spill komme om ikje så lenge eller? :!: Du tenker på Das Reich? Nesten litt sånn som "Equalibrium"! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har alltid drømt om å se film om dette, skal bli morrsomt å se hvordan spillet blir. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 BTW: Var det ikkje ette eller annet spil der Naziztene hadde vunnet krigen og tatt over verden?? åsen var det no igjen?? Ser vi en bølge av etter ww2 spill komme om ikje så lenge eller? :!: Du tenker på Das Reich? Takk, en stor byrde er lettet fra mine skuldrer Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Dette spillet høres helt konge ut! Gleder meg! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg legger ikke merke til dette som regel, men er ikke dette feil? "Hvis du har spilt skytespillet Far Cry, vet du utvilsomt at det er mange som synes det var mye gøyere når fienden kun var mennesker og det ikke var noen overnaturlige elementer i gameplayet." Morsommere kanskje? Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Er en kul bok som har samme utgangspunkt. Den heter Fatherland og handler om en tysk politimann som på 60-tallet kommer på sporet av en "stor hemmelighet" som toppene i nazipartiet gjør alt for å skjule. Bizarr setting egentlig, Berlin står på hodet fordi man forbereder feiringen av førerens 75årsdag og alle synes det er fryktelig med alle disse "terroristene" oppe i uralfjellene som er så slemme mot innbyggerne i det tredje riket.... Selv om boken er mer en thriller enn en actionhistorie tenkte jeg at dette må da være en kult utgangspunkt for et bra dataspill. Og voila... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg