powerslave Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg skal kjøpe meg en ny pc til max 3000. jeg ønsker å ha et kabinett som er lett og "mekke" på, usb i front. skjermkort med 2 vga eller dvi. jeg har skjerm, tastatur og mus. Lenke til kommentar
Rolfus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Noe slikt kanskje? 2800kr. Noe mer om du trenger ekstra HD i tillegg til den du bruker nå. Skjermkortet har både DVI og VGA utgang. Du får sikkert et tilsvarende 754 oppsett om du er villig til å legge litt mer penger i det, noe som anbefales dersom du ønsker å oppgradere CPU senere. Lenke til kommentar
Leirold Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg er selv på jakt etter en billigmaskin til tekstbehandling, surfing, enkel bildebehandling (foto) og kanskje litt enkle spill. Ser at internettbutikkene har selvbygger pakkeløsninger som ser helt grei ut. Og med pris ned til under 3000 kroner. Kan det være noe? Endret 30. november 2004 av Leirold Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ville kanskje valgt den som Rolfus sitt forslag. Kommer litt ann på hva pcen skal brukes til. Ytelsesmessig er AMD Sempron bedre enn Enn Intel Celeron prosessor. Men som sagt kommer ann på hva pcen skal brukes til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå