Sylvarius Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg er ute etter antivirus og brannmur til Win 98. Helst noe som følger minimalist prinsippet og ikke tar så mye systemressurser. Om noen kunne hjulpet meg å finne dette, hadde jeg blitt glad - Sylvarius Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Sygate Personal Firewall eller ZoneAlarm Ville gått for Sygate. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Antivirus: NOD32. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Må det være gratis? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg er ute etter antivirus og brannmur til Win 98. Helst noe som følger minimalist prinsippet og ikke tar så mye systemressurser. Om noen kunne hjulpet meg å finne dette, hadde jeg blitt glad - Sylvarius høres ikke trygt ut. en brannmur eller antivirus skal ikke være enkelt. det skal være skikkelig! gjerne gjerrig på resursbruk, men ikke enkelt. har ofte opplevd brukere som fjerner både brannmur og antivirus fordi det gjør maskinen treg. vel, våkne opp sier eg da, virus og spyware gjør maskinen treg den også, nesten ubrukelig faktisk. og så sparker eg de litt bak før eg installerer antivirus og brannmur igjen. har lite med forslag å komme med, men eg måtte bare få utløp for min frustrasjon som ditt innlegg trigget håper hvertfall at du ikke velger det letteste og enkleste, men ihvertfall en mellomløsning Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Med enkelt og greit, mener jeg et program som gjør jobben sin og ikke noe annet. Trenger ikke noe overheftig grafisk svineri som ligger i bakgrunnen og spiser opp systemresurser. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg kjører ikke antivirus eller firewall da dette lagger ned gaming veldig mye. hvertfall når man spiller på ett høyt nivå. det jeg derimot gjør er å alltid ha nyeste updates og patches fra microsoft samt at jeg kjører ad-watch som er en ad-aware klient. bruker lite ressurser og stopper det meste av ormer bare du holder den oppdatert Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) jeg kjører ikke antivirus eller firewall da dette lagger ned gaming veldig mye. hvertfall når man spiller på ett høyt nivå. det jeg derimot gjør er å alltid ha nyeste updates og patches fra microsoft samt at jeg kjører ad-watch som er en ad-aware klient. bruker lite ressurser og stopper det meste av ormer bare du holder den oppdatert Hjelper jo ikke det, en vakker dag får du et virus.. Hvis ikke du har proppfult av det nå da.. Endret 25. november 2004 av janfredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå