RaW_DeNiM Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hei og hopp... har kjøpt med en amd64 3200 socket 939 og ett gigabyte k8ns ultra hovedkort. og det som skjer er følgende... etter jeg har installert windows og alle driverne osv så går det en stund... tid varierer men så restarter pcen av seg selv.... hva kan være galt... hminne er testa og det er cpuen oxo.... disk er skifta ut... og har en 480watts thermaltake purepower psu... men det som gjør meg gal er hvorfor i huleste den rebooter. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 CPU-overoppheting? tror ikke 32 grader er for mye Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har samme problem. Ikke overoppheting her eller, men hos meg skjer det bare annenhver måned ca. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Har samme problem. Ikke overoppheting her eller, men hos meg skjer det bare annenhver måned ca. men her skjer det konstant kan gå 5min-20 min mellom hver gang EDIT: men det skjer aldri før jeg komme ri windows... er orginal windows jeg har så... Endret 25. november 2004 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Passer ikke denne bedre i Hardware-forumet enn her? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Passer ikke denne bedre i Hardware-forumet enn her? det kan hende... men var usikker på hvor jeg skulle sette den inn så la den her Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg syns det lukter virus/trojaner her jeg.. har du/dere kjørt et oppdatert anti-virus program, bare for å eliminere dette? kanskje tatt en liten runde med ad-aware også? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 jepp alt er testa... men det rare er at det funker helt fint her nå... da med andre rambrikker og psu.... så... skal skifte rambrikker når jeg kommer hjem og håpe på det beste... mere info kommer senere Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Siden det siste fra trådstarter tyder på at det er noe med minnet flytter jeg denne til minneavdelingen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 okei thanks moderator... Ser ut som ting løste seg når jeg fjerna den ene minne brikken... hvorfor pcen ikke liker å kjøre dual med disse brikkene vet jeg ikke... kansje noen av dere vet det???? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 feil på ene brikken ? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 feil på ene brikken ? vanskelig og si.... begge brikkene er testa og fant ikke feil på noen av dem Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 hmmm nå har jeg funnet en som sliter med det samme.. at systemet hans vil ikke kjøre dual med rammen hans så det ender med reboot der og... hva kan det skyldes? noen spessiell type ram man trenger? ja vet det må være 2 like brikker men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå