Gå til innhold

Er potet en grønnsak?

phnx85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør som morra di sier, og slutt å kverrulere tull! Du skjønner godt hva hun mener! :mad:

Om poteter er en grønnsak veit jeg ikke, jeg tror det. Men poteter inneholder mye karbohydrater, og er ikke spesielt sunt å spise mye av. Andre grønnsaker er stort sett mye sunnere. Om du ikke liker grønnsakene mor tilbyr, be om en annen type. Hvis du ikke liker kokte, be om rå etc.

Lenke til kommentar
Gjør som morra di sier, og slutt å kverrulere tull! Du skjønner godt hva hun mener! :mad:

Om poteter er en grønnsak veit jeg ikke, jeg tror det. Men poteter inneholder mye karbohydrater, og er ikke spesielt sunt å spise mye av. Andre grønnsaker er stort sett mye sunnere. Om du ikke liker grønnsakene mor tilbyr, be om en annen type. Hvis du ikke liker kokte, be om rå etc.

For det første så både spiser jeg og liker grønnsaker og for det andre så bor jeg ikke hjemme lenger så jeg trenger ikke gjøre som moren min sier. :!:

Jeg bare begynte å tenke på om potet er en grønnsak og brukte det mamma sa som et eksempel.

Lenke til kommentar
Fins ikke næring i det uansett...

Sier du at det ikke er næring i en potet?

stivelse og karbiser... ¨Karbiser får kroppen nok av uansett hvis man spiser normalt.

Et par vitaminer er det vel å, er vel D hvis jeg ikke tar helt feil...

Men potet er noe man kan kutte ut fra matbordet, ikke smaker det godt heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...