Steelz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 1. Jeg finner ikke noen stoppeklokke på sx1 Er det noe stoppeklokkeprogram eller ligger det på telefonen? 2. Når jeg ser på et bilde og trykker velg får jeg opp flere alternativ det ene er "last opp bilde". Hva er dette og hvordan funker det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
CaD Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 kan hjelpe deg litt med spm 1 iallfall: Det ligger ikke noe stoppeklokkeprogram på telefonen. Men du kan laste ned et program som (hvis jeg husker riktig) heter Pocket Counter. Mener å huske at det er gratis også. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 kan hjelpe med nr2 laste opp bilde er å bruke gprs å laste opp til en siemens server hvor du kan etterpå bruke på eller tlf å se bilder,et album på nettet for å si det sånn Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) kan hjelpe med nr2 laste opp bilde er å bruke gprs å laste opp til en siemens server hvor du kan etterpå bruke på eller tlf å se bilder,et album på nettet for å si det sånn Hvordan finner jeg det albumet da/logger inn? EDIT:Pocket Counter Endret 25. november 2004 av Apple Ståle Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 kan hjelpe med nr2 laste opp bilde er å bruke gprs å laste opp til en siemens server hvor du kan etterpå bruke på eller tlf å se bilder,et album på nettet for å si det sånn Eller din egen server Du kan f. eks. laste opp bilder til FTP kontoen din som du får gratis hos www.home.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå