GRendal Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Hei, Hw.no kan dere teste Corsair TwinX4400C25. Dette er de eneste brikkene som klarer å kjøre DDR550+ med Cas 2.5 Endret 25. november 2004 av Ueland Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det hadde sikkert ikkje vert så dumt.. Men denne posten er vell litt feilposta? Burde vell heller vert posta her? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har lurt litt på disse brikkene sjøl eg i denna tråden, men har ikkje fått noe svar. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 OCZ PC4400 er også spesifisert til å klare CL 2.5. http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...30&g1=11&g2=218 Lenke til kommentar
formann Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 cas2.5 eller cas3 spiller ingen rolle. Det er resten av timings du må se på. Kjøpe en brikke forde den klarer cas2.5 er totalt bortkastet. Kikk heller på tRCD og tRP. Det er disse som betyr noe. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Rikky, litt stor prisforskjell på de OCZ brikkene du viser til i forhold til Corsair som står øverst. 1 høvding i forskjell og omntrent like, eller ? Ka skyldes pris forskjellen? Ka brikker vil du anbefala formann, ska kjøpa "winchester" CPU og ett eller annet nforce4 kort. Men trenger RAM som kan kjøre fsb høyt. Winchester klokker bra har eg hørt.. Endret 25. november 2004 av Furyfax Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Rikky, litt stor prisforskjell på de OCZ brikkene du viser til i forhold til Corsair som står øverst. 1 høvding i forskjell og omntrent like, eller ? Ka skyldes pris forskjellen? Ka brikker vil du anbefala formann, ska kjøpa "winchester" CPU og ett eller annet nforce4 kort. Men trenger RAM som kan kjøre fsb høyt. Winchester klokker bra har eg hørt.. Komplett har satt ned prisen med vel 300 kroner nå! se HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå